woensdag 23 april 2014

Inspiratie: Sterkte!

Goedemorgen allemaal,

Vandaag van mij een inspiratiekaartje met een serieuze ondertoon. De vriendin van mijn schoonzus ligt al een aantal weken in het ziekenhuis. Ze is heel erg ziek en moet vechten tegen de complicaties die zijn ontstaan na de zware operatie die ze heeft ondergaan. Heel heftig voor haar, maar natuurlijk ook voor haar man en dochter.

Daarom heb ik speciaal voor hen een kaartje gemaakt. Ik heb de wat rustigere printjes uit het blokje van American Crafts - Welcome Spring gepakt. Basis wit (marshmallow) Card Shoppe. De tag is van Paper Smooches en de overige vormen komen uit de Blueprints 5 van MFT. Tekst is een "oudje" van MFT, en vond ik in deze situatie wel heel erg toepasselijk.

Ik hoop dat het snel beter gaat en dat ze lekker naar huis mag.

Fijne dag!

Groetjes,
Miranda

8 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met een prachtige tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart en wat een prachtige tekst.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klopt volkomen!
    Prachtig op 2 manieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè wat naar, dit kaartje zal zeker goed doen. Mooie tekst en zeer toepasselijke tekst.
    Fijne dag nog, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een bijzonder mooie kaart en zeker voor voor de mensen die deze gaan ontvangen.
    Prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty; de tekst spreekt voor zich. En helemaal in de situatie waarin zij zich bevinden. Wat is dit een rottijd voor hen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart, met een mooie boodschap! Heel knap gedaan! Deze kaart zal vast en zeker zijn werk doen!

    BeantwoordenVerwijderen