maandag 21 april 2014

Inspiratie voor een simpel kaartje

Goedemorgen op deze tweede paasdag! Ik (Nadine) neem vandaag heerlijk de tijd voor een aantal scrapprojectjes en misschien nog een kaartje. Lang leve extra vrije dagen, genieten! Voor degenen van jullie die ook lekker aan de freubel gaan vandaag nog een klein beetje inspiratie van mij.

Ik heb dit kaartje gelift van Wida Miller. Wat een leuke stijl heeft zij! Daarvoor pakte ik het leuke papierblokje van We R Memory Keepers erbij en een vel Marshmallow Card Shoppe. Ook gebruikte ik nog een glitterrandje, een stempel van MFT en een paar stansen uit de eigen voorraad. Paar sequins voor een beetje extra bling ;)


Ik weet het, 1 kaartje is wel een beetje magertjes, dus ik beloof jullie aanstaande zaterdag een hele serie met dit papier. Het is dan Koningsdag en in de winkel geef ik een leuke kaartenworkshop. Er is nog een plekje vrij... dus wie weet zie ik jou ook? Het belooft weer een gezellige knutseldag te worden. 

Ik wens iedereen in ieder geval een fijne dag vandaag!

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje! Mooi papier en ik vind het rondje met het uitgestanste hartje erg leuk erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker vrolijk kaartje, gaaf dat hartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How awesome is this?! Thank you so much, I'm humbled and honored and so impressed by your beautiful card!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk en fleurig kaartje! Tof model!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk kaartje, mooi de verschillende stroken designpapier.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen