donderdag 17 april 2014

Onderlinge uitdaging!

Goedemorgen!!

Vandaag hebben we weer een onderlinge uitdaging voor jullie.
De onderlinge uitdaging heet "Framed"..nou daar kun je natuurlijk van alles mee.

-kaart Cornelie-

Een frame van My Favorite Things gebruikt, deze na het snijden ook nog door een embossingfolder gehaald, en verhoogd opgeplakt.
Vier verschillende papiertjes uit het blokje van We R Memory Keepers gebruikt.


Banner komt uit één van de Blue Prints van MFT.
Ook de vlinder is een set van MFT, met bijpassende stempels. Ook de grote fishtail is uit een Blue Print.
Verder afgemaakt met tekst, scrappers floss, enamel dots en het mooie roosje.

- Kaart Nadine -

Ik ben lekker aan de slag gegaan met papiertjes die ik al heel lang heb liggen van American Crafts. Er zitten leuke motiefjes in en het papier is lekker stevig. Ik heb zelf een kader gesneden (op de achterkant aftekenen en snijden) en dat als basis gebruikt. Dat heb ik verhoogd opgeplakt. Ik heb een randje erlangs geplakt en de grote brad vond ik wel heel toepasselijk.
 
- Kaart Miranda -
 
Zo raar dat je een idee hebt, het helemaal niet uitpakt zoals je in je hoofd had en je dan op het laatste moment iets heel anders maakt. Zo ging het namelijk bij mij. Maakt niet uit, het is gelukt en nog op tijd ook haha. Mijn basis is Card Shoppe Blueberry Sour. Daarop designpapier van American Crafts - Welcome Spring. Tekst is van MFT Sunny Day Doodles - Spring has Sprung. Verder een frame gemaakt met een die van Sizzix (geen idee hoe ik daaraan kom) en verhoogd opgeplakt, MFT Fishtails met (heel toepasselijk) de tekst Hello Spring en de bloem komt uit de Blueprints 5. Touwtje, knoopje, enamels dots om het af te maken.
 
Fijne dag allemaal!
 
 
 

8 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke boel! Leuk Miranda, je frame en bij mij pakken mijn kaarten altijd anders uit dan in eerste instantie bedacht haha.
    En die van Cornelie had ik al gezien, maar vind ik super met dat wit erbij, lekker fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je krijgt al een heel eigen stijl, dat is leuk! Vrolijk en uitbundig, erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dames, weer een paar mooie kaarten van jullie, inspirerend voor andere kaartenmaak(st)ers
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is de blogheader leuk geworden! Gezellig ziet het eruit, net als de sfeer in jouw winkel, Miranda (-:
    Die onderlinge uitdaging pakt toch altijd weer leuk uit. Mooie kaarten, Cornelie, Miranda en Nadine. En ik herken ieders stijl, goed hè?!
    Fijne dag,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie strakke blogheader inderdaad! Mooie zijn jullie kaartjes, die van Cornelie en Nadine had ik al op hun blog gezien. Heel gaaf is ook die van jou, Miranda! Leuk, die tekst in het frame!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ontzettend leuk dat onderlinge uitdaging.
    alle drie prachtig gewerkt met het papier en de frames. mooie en zo verschillende kaarten zijn eruit gekomen.
    mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi! Wat een leuke uitdaging hebben jullie gedaan. En enig die verschillende uitwerkingen van de frames.
    Herkenbaar hoor dat iets heel anders uitpakt dn in gedachten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen