woensdag 30 april 2014

Thinking of you...

Hoi,
Afgelopen zaterdag hadden wij een ontzettend gezellige workshop in de winkel. Iedereen was lekker bezig en tussen het koffie en thee schenken door, heb ik ook een kaartje gemaakt. Geïnspireerd door Dora, die ook gele accenten gebruikte. Zo mooi in combinatie met zwart!

Basis wit (marshmallow) Card Shoppe. Daarop heb ik eerst lekker gespetterd met mijn spritzer tool en gele en grijze Distress Markers. Daarop een strook designpapier. Met de Blueprints 5 een zwarte rechthoek uitgestanst en dat verhoogd opgeplakt. Daarop 2 papiertjes uit het blokje Plus One van American Crafts. Het is best een heftig blokje, maar er zitten zoveel afwisselende printjes in, helemaal leuk! Bannertje met tekst en uit meerdere laagjes tissuepapier een bloem gestanst. Een knoopje en een touwtje (ik pak eigenlijk altijd jute van American Crafts, dat is een beetje pluizig) om het af te maken.

Fijne dag!

Groetjes,
Miranda

8 opmerkingen:

  1. Ja leuk is ie geworden! En die bloem is prachtig. Had je ook foto's van je koningsdag-presentjes? Ook die waren super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart ist geworden! Mooi, dat geel met zwart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een super leuke kaart geworden, vooral de bloem vind ik mooi
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda,

    ik was al benieuwd of jij je kaart ook ging laten zien.
    leuk ook dat je mee ging doen. gezellig was het zekers.
    je kaart is erg mooi! zo leuk dat je die bloem oranje hebt gedaan. wat echt heel mooi erbij past.
    leuk ook dat ene gele hartje.....
    en die kleurencombinatie(geel en zwart) je weet het....ik had het zelfs niet uitgekozen. maar nu dat ik ook ermee gewerkt hebt past het zelfs prima!!! ((:
    die bloem ga ik ook een keer proberen te maken....
    zo inspireren wij elkaar...ja toch?
    fijne dag verder. het is hier mooi weer.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo die is mooi geworden Miranda en die bloem is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou hier zelf niet voor kiezen en nu ik je kaart zie denk ik: waarom niet? :) Ik vind hem prachtig. Mooi contrast met dat hipper papier en de bloem. Dat is een geweldige blikvanger. Past prachtig bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen