vrijdag 16 mei 2014

Hello again!

Jullie hebben mazzel! Er gaat af en toe iets een beetje mis bij Blogger, waardoor onze posten al eerder dan gepland worden gepubliceerd. Op zich geen groot probleem, maar we willen jullie natuurlijk wel regelmatig nieuwe ideetjes laten zien. Daarom vandaag van mij een extra bericht om te testen of het inmiddels weer wat beter gaat met Blogger.

Ik wilde eens experimenteren met verschillende lettertypes op een kaart. Daarvoor koos ik als basis het woord 'Hello'. Deze stans is van Lawn Fawn en heet Scripty Hello! Een heel veelzijdige stans die het ook nog eens heel goed doet door het dikke Heavy Weight Card Stock.


Ik heb het woord 'Birthday' gestempeld met een stempel van MFT en het woord Girl is een alfabet van MFT. Zo handig om een set te hebben! Voor kaarten, maar ook voor scrapbook layouts of project life!
De onderste twee randen zijn washi tapejes. Maar dat kan natuurlijk ook met stempels en glitterpapier.



Ik heb 'Hello' wel vijf keer uitgestanst: 2x wit, 2x donker paars en een keer lila. Dat heb ik op elkaar geplakt met lijm, zodat er diepte in komt én het ziet er van de zijkant ook nog eens super leuk uit. En net toen ik dacht dat ik heel origineel uit de hoek kwam, zag ik op Pinterest meer van dit soort voorbeeldjes voorbijkomen. Weg illusie dat ik ook eens iets zelf heb bedacht haha. Ach, ik ben lekker bezig geweest, daar gaat het tenslotte toch om?






6 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje! Erg gaaf met die letters!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha weg illusie maar neemt niet weg dat je het toch zelf bedacht hebt en het ziet er echt kei leuk uit! Vind het een super mooie kaart. Erg leuke washi tape ook. Dacht eerst dat het een stempel was. Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He en hallo naar Bovenkarspel! Hoe gaat het met jullie? Al veel klanten kunnen helpen?
    Je kaartje is leuk met de verschillende letters, zowel gestanst als gestempeld! Haha, het verhaal achter die verhoogde letters is heel herkenbaar voor mij... Neemt niet weg dat het een gaaf effect geeft!
    Succes verder BOD vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Ik vind het een heel geslaagd kaartje! EN je hoeft niet origineel te zijn om een heel leuk kaartje te maken. Heb ik ook eens gehad dat ik dacht: dit is origineel. EN dan had iemand anders het bijna tegelijkertijd bedacht. Hoe kan he he?
    De letters zijn allemaal leuk...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dit er top uit
    Prachtig geheel
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen