dinsdag 13 mei 2014

Hello!

Het is alweer gebeurd....ik ben als een blok gevallen voor een paperpad. Dit keer is het Pen Pals van Pink Paislee, met blauw en rood, twee kleuren die op de een of andere manier altijd een enorme aantrekkingskracht op mij hebben hihi. Verder allemaal leuke kleine motiefjes, dus makkelijk met elkaar te combineren.
 
Zondag was het zulk *pieeeeep*weer, dat we lekker de houtkachel hebben aangestoken en hebben besloten er maar een relaxdagje van te maken. En ik heel veel "nuttige" dingen te doen had, maar dus heerlijk aan de knutsel ben gegaan.
 
Als eerste heb ik een aantal simpele labeltjes gemaakt met een labelstans van Little B. Die heb ik vorige week binnengekregen. Volgens mij een relatief nieuw merk en er was bij de groothandel dan ook een run op. Ik heb ze nog niet in de winkel, omdat er natuurlijk eerst getest moet worden haha. Wordt vervolgd...
 
Labeltjes eerst gestanst uit Marshmallow Card Shoppe en daarna nog een keer met een printje uit de paperpad. Woord dies en sterretjes zijn van Paper Smooches (wel in de winkel, maar nog steeds niet in de webwinkel, sorry) en de bloemetjes zijn van de Blueprints 5 van MFT. Touwtje erdoor, klaar. Makkelijk en snel te maken, ik word er blij van!
 
 
Daarna nog een kaartje gemaakt. Basis Icy Mint Card Shoppe, daarop een laagje designpapier uit het blokje van Pink Paislee. Label en "Hello" zijn weer van Paper Smooches en zitten in een en dezelfde set. Hoort ook nog een woordstansje "Thanks" bij (zie hierboven). De dinosaurus en het tekststempeltje zijn van Lawn Fawn en komen uit de stempelset "Critters from the past". Er horen ook dies bij, maar ik heb de dinosaurus gewoon uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Enamel dots om het af te maken.
 
 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!
 
Groetjes,
Miranda
 
 
 

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes. Heb even gespiekt naar het papier, kan me voorstellen dat je ervoor gevallen bent.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook wel erg leuk inderdaad! En wat een gave tags en kaart, Miranda, je gaat als een speer met je kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke tags! je weet wel raad met dat papier..((:
    de tag met de dino vind ik zo mooi. ik heb er al aantal keren ervoor gestaan. gaaf vind ik ze!
    fijne dag.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe tags, super leuk gedaan! En dat merk, daar ben ik wel nieuwsgierig naar hihi Je dino is ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    wat een leuke labels heb je gemaakt. Je kaart is ook super. De tekst: ik schoot gewoon in de lach. Echt geinig!
    Ik ga de merken eens opzoeken die je noemt. Je schrijft wel heel enthousiast en dat prikkelt de nieuwsgierigheid...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, super leuke tags! Heel benieuwd naar alle nieuwe dingen. Ga ik straks eens goed bekijken ((-:
    Tot zo, ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welja, blijf ons maar hebberig maken... ;) Je tags zijn gaaf geworden! Ik snap wel dat je voor dat papier gevallen bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leg maar een blokje opzij; ik kom het wel halen:). Ik zag je labels al op FB maar ik krijg er maar geen genoeg van ha! Ze zijn zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker leuke papiertjes! En ja, labels zijn en blijven nu eenmaal supergaaf. Je dino-kaartje is trouwens ook enig!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen