dinsdag 27 mei 2014

Inspiratie met "Label Cutting Dies"

Goedemorgen!

Een nieuw artikel "Bij Oma Dee", Little B. Cutting Dies. Ik kreeg de labels mee om er een beetje mee te stoeien. Want wat kun je nu eigenlijk zoal met deze stansen?


Het zit super mooi verpakt!


Mooi op stevig karton, op een magneet vel. Je kunt er mee snijden, en als je wilt een randje embossen. Leuk!

Als eerste voor de hand liggend, de vorm uitgesneden en daar een kaart mee gemaakt. Omdat je zoveel maten hebt, kun je makkelijk layers maken.


Het papier is van Echo Park "Baby Mine" girl.


Leuke blokjes! Door het rood wordt het net iets pittiger.
Stansjes zijn uit eigen voorraad.


Ook een jongensversie gemaakt. Ook zo leuk dit blokje


Letters net als Nadine laatst deed, meerdere keren uitstansen.

Maar een envelop maken kan ook! De vorm ril je dan en gebruik je als flap!
Leuk om bijv. geld te geven!


Het papier is van "My Minds Eye". Leuk blokje ook weer!


Ook leuk, meerdere kleinere uit stansen. Deze embossen bijv., en met een ring aan elkaar zetten. Uitnodiging voor een house warming of zoiets?

Als laatste nog een kaart met de vorm als basis genomen, die ik erg mooi vind trouwens!
Een klassiekere kaart. Deze had ik voor m'n ouders gemaakt!


Papier is van Bazzill. De swirl van MFT, net als de letters!


Bloem gemaakt van geschept papier, met een pebble uit eigen voorraad!
Dus veel mogelijk met deze stansen. Nog wel meer, maar meer tijd had ik niet zeg maar ;-)
Dus laat ik het bij deze voorbeelden, en ik hoop jullie weer een beetje te hebben geïnspireerd!

Hele fijne dag!
Groetjes Cornelie

11 opmerkingen:

  1. Wat je ook gebruikt; ik vind het geweldig.Van deze serie zijn de babykaart en envelop zijn mijn favoriet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauwww die zijn gaaf , zit die rand er ook in???
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Rian dat is zo leuk. Je kunt embossen of niet!

      Verwijderen
  3. ohhh mevrouwtje ongeduld ziet ze nog niet op de site, hihi
    wanneer komen ze in de webwinkel??? want ze zijn echt gaaf.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is een run op de dies Rian, maar ik doe mijn best. Nu de meiden de dies hebben getest en ze van een prima kwaliteit blijken te zijn, hoop ik ze zo snel mogelijk op te kunnen nemen in het assortiment.

      Verwijderen
    2. we houden het in de gaten Miranda
      groetjes

      Verwijderen
  4. Wat leuk Cornelie! Die envelop is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien wat een mogelijkheden er zijn. Ze zijn allemaal super geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi cornelie,
    wat heb je heerlijk creatief gespeeld met die stansen. hele leuke creaties heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Cornelie, dat is een heleboel!! Ontzettend leuk al die voorbeelden met een set stansen! Heel mooie gedaan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt gaaf dat hier zoveel mee mogelijk is!

    BeantwoordenVerwijderen