maandag 26 mei 2014

Inspiratie met MME now&then Izzy

MME paper pads hebben voor mij altijd een hoog heb-gehalte. Helaas ligt het release tempo te hoog voor mij. Ik (lees: mijn portemonnee) kan het niet meer bijhouden :). Om jullie te inspireren ben ik aan de slag gegaan met now&then Izzy, een vrolijk blokje met verrassende papiertjes.


Voor de eerste kaart waren de sleutels mijn uitgangspunt. Ideaal voor een verhuiskaart. 
Toevallig had ik in mijn voorraad ook nog zo'n sleutelstans. Ik heb een grijze op een rode geplakt, zodat ie nog iets beter opvalt. Een soort schaduw/ Op de achtergrond heb ik een stempel van Kaisercraft gebruikt, maakt het net iets stoerder. In de sleutel heb ik nog een brad geplakt alsof ie aan een schroefje hangt. 


En hier zie je dat je met dit blokje nog allerlei kanten op kunt, want er zitten meerdere kleurencombinaties in een paper pad. Hier heb ik de primaire kleuren naar voren gebracht met diverse kleuren Cardstock. De Strik (beautiful bow) is er een van MFT en de enamel dots... ehhh triangles vond ik er wel bij passen.


En de laatste komt zo uit de fifties! Een beetje zachte kleurtjes en verschillende vormen. Maar vooral de MFT-happy met een schaduwtje erachter zorgt voor die fifties-uitstraling. Ik wilde er niet te veel poespas op doen, zodat ik 'm ook nog naar een man kan sturen.

Over mannen gesproken: het is 15 juni vaderdag. Op zaterdag 14 juni geef ik daarom een workshop mannenkaarten maken in de winkel. Tussen 10 en 12.30 uur maken we drie stoere projectjes. Ze kunnen voor vaderdag, maar natuurlijk ook gewoon voor een mannen-verjaardag! Opgeven kan via miranda@bijomadee.nl. Wie weet tot dan!



8 opmerkingen:

  1. het zijn prachtige kaartjes geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaarten. Vooral die verhuiskaart. Leuke workshop ga je weer geven. Veel plezier! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze gaaf! Die met die strik is mijn favoriet! De sleutel vind ik ook gaaf gedaan, twee kleuren op elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het drie superkaarten...heerlijk steeds om jouw "series" te bekijken. Ik vind dat je altijd het beste uit het papier weet te halen...complimentjes, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaarten heb je weer gemaakt zeg, en die eerste met die sleutel top hoor. Jammer genoeg ben ik met vakantie als je de workshop geeft, veel plezier de 15e.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaarten!
    Zo zin hebben in de workshop 😅 ik moet dan werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leuke kaarten laat je zien. En als ik toch dichtbij woonde dan wist ik het wel...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen