vrijdag 9 mei 2014

Paperpad "Fancy Pants"

Goedemorgen allemaal!

Wat een enorm vies weer hebben we gehad, wel lekker weer om te frutselen, maar geef mij toch maar het zonnetje ;-)
Een tweetal kaarten gemaakt met de super mooie paperpad van Fancy Pants "As you Wish".
Eén pagina is zwart met een leeg kader. Groot 15x15 maar ik wilde er toch graag een kaart mee maken om dat kader te gebruiken. 


Kaart van 15x15 gesneden, en het dessinpapier iets kleiner gemaakt en gemat op turquoise.
Het kader opgemeten, en dit weer uit een ander papiertje gesneden, en met een ronde pons hoekjes eruit geponst.
Cirkel weer uit een ander velletje geponst, en daarop en bloem van vilt gemaakt, met een mooie brad.





De tweede kaart met dezelfde paperpad gemaakt. Het bloemenpapier heeft niet veel meer nodig, dus ik heb er weinig aan toegevoegd.



Fijne dag verder!
Groetjes Cornelie 


7 opmerkingen:

  1. dat ziet er weer super uit zeg! Gaaf met dat zwart! Je bloemenkaartje is ook tóp! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, dat zwart met die felgekleurde bloemen!
    Fijn weekend, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij gebruikt niet vaak zwart, in ieder geval niet zo prominent. Maar wat mooi!!!
    Drukke en op zich zelf al mooie papiertjes hebben niet veel meer nodig dan een klein detail. Dat heb je mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Ben helemaal geen fan van Fancy Pants, maar als ik deze kaarten zie, moet ik het ook hebben! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent ook al vroeg, gek dat blogger! Je kaarten vind ik super. Ben vooral weg van de tweede, wat een mooi detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héle mooie combi met dat zwart! Ze spingen van het scherm af, super! ;)

    BeantwoordenVerwijderen