zaterdag 3 mei 2014

SaturDee "Bij Oma Dee"

Hallo!

Iedere eerste zaterdag van de maand is het "Creative SaturDee" "Bij Oma Dee"!
Oftewel pak je spullen in en schuif gezellig aan in de winkel. Garant voor een gezellige dag!
Vandaag had Nadine bedacht om een LO te maken. En als je wat hulp kon gebruiken, gaf ze tips and tricks!
Dat was voor mij een goede reden weer eens een pagina voor het boek van Tim te maken, want optreden voor de kersverse koning en koningin, én prinses Beatrix, dat moet natuurlijk vastgelegd worden.


Ik heb een dubbele pagina gemaakt.


Maar ook lekker kaarten maken, of een boekje, lekker doen waar je zelf zin in hebt.


Deze kaartjes heb ik gemaakt met stempels uit de uitverkoop. Miranda heeft diverse stempels in de aanbieding. Misschien zit er ook nog iets leuks voor jou bij?


Dus mocht je nog twijfelen? Ik zou zeker eens langs komen op Creative SaturDee. Aan de verzorging van Miranda kan het in ieder geval niet liggen!

Fijn weekend verder!

Groetjes Cornelie

3 opmerkingen:

  1. De SaturDee dagen kan ik iedereen wel aanraden!

    Super leuk dat vandaag de National Scrapbook Day ook in Bovenkarspel werd gehouden en dat jij zo Tim's grote optreden voor de koning en koningin voor altijd hebt vastgelegd als scrapbookpagina.
    En ook nog tijd gehad voor kaarten, wat leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja...ik geloof best dat het weer heel gezellige knutseldag was.
    heel leuk dat je foto's pagina hebt gemaakt.
    de kaarten zien er ook heel mooi uit. super...wel jammer dat ik niet erbij was. alleen zomaar even rijden....en uiteindelijk kon ik ook niet, mijn man moest werken. Inkuilen. en hier op het erf was ( weer) een bedrijvigheid van personen...dus dat werd koffie zetten.
    misschien de volgende keer....
    fijn weekend allemaal.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig zo'n scrapdagje in de winkel! En wat heb je veel gemaakt!! Leuke LO met memorabele foto's,superrr zo'n optreden! Je kaartjes zijn ook erg mooi geworden, zó leuk ook die zeepbubbels met hier en daar zo'n plakpareltje!
    Hé fijne zondag!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen