woensdag 28 mei 2014

Van alles wat!

 
....en goedemorgen. Vandaag van mij een paar kaartjes, die ik de afgelopen weken heb gemaakt. De kaart hierboven heb ik gemaakt, naar aanleiding van een pin van Cornelie. Alleen heb ik de stippen niet gestempeld, maar allemaal verschillende maten uitgestansd met de Circle STAX van MFT en die op de kaart geplakt. Het designpapier is van Lawn Fawn - Hello Sunshine. Tekst Hello komt uit een setje van Paper Smooches.
 
 
Vorige week kreeg ik de nieuwe release van Lawn Fawn binnen en was ik voorbeeldkaartjes aan het pinnen. Vind het eigenlijk nog een wonder dat ik aan kaarten maken toe ben gekomen die dag, want Pinterest is echt zooooo verslavend! Ook hier designpapier van Lawn Fawn gebruikt uit een demoset die ik bij een bestelling kreeg. Zo leuk als je als winkelier een cadeautje krijgt :-))


En als laatste nog twee kaartjes die ik heb gemaakt met het papier van Pink Paislee - Pen Pals. Zo'n leuk blokje! Kleine kaartjes van 10x10 cm, lekker simpel gehouden. Ben geloof ik niet zo van de toeters en bellen ;-)
 
Ben ook nog steeds lekker aan het stoeien met de Envelope Punch Board van We R Memory Keepers. Ook daarvoor is zoveel te vinden op Pinterest. En ik wil de foto's van het weekendje Mallorca, met drie vriendinnen van mijn zus in een mini albumpje verwerken. Wordt vervolgd....
 
Fijne dag allemaal!
 
Groetjes,
Miranda
 

12 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaartjes Mirande, ik vind ze stuk voor stuk mooi!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey miranda,

    het zijn geweldige kaartjes geworden!!! vind de hello en tekstballonstansjes super net ff anders dan MFT. hmmm weer iets op mijn verlanglijstje...

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend zeg, papier cadeau krijgen dat je dan weer tot een kaart moet verwerken ;).
    De kaartjes zijn super geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Miranda, ze zijn weer zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf allemaal weer Miranda, enne ik hoop dat het nog even droog gaat worden dan wip ik nog even bij je binnen in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes en ben weg van het eerste kaartje met de cirkels. Zooo vrolijk!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker bezig! Erg leuke serie heb je geplaatst. De Hello kaartjes vind ik echt zó tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    En mooi papier ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk allemaal! Jij bent hard bezig geweest, echt gaaf!
    Groetjes en fijne avond, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Miranda,
    een genot om alles te lezen en te bekijken Wat een leuke kaartjes zijn het! Stuk voor stuk vind ik ze enig, Die babykaartje zijn ook gaaf!!
    Ben al benieuwd naar de Mallorca foto's in het album...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind ze stuk voor stuk prachtig, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen