woensdag 11 juni 2014

Carta Bella "Ahoy There"

Goedemorgen!

Het papier van Carta Bella "Ahoy There" leent zich goed om jongens kaarten  mee te maken.
Het heeft een maritieme uitstraling, maar ook weer genoeg papiertjes om iets anders te kiezen. 
Dat laatste heb ik met de volgende kaart gedaan.



Mijn basis is natuurlijk weer CardShoppe en daarnaast heb ik de Blue Prints 15 van My Favorite Things gebruikt en ook de schets die daar altijd bij zitten. Deze Pin ik altijd gelijk. Altijd handig als je even iets sneller een kaart wilt maken.



Ook het glanskarton komt bij "Oma Dee" vandaan, en heb ik de naam en ster mee gestanst. Net als de zilveren strook.
Verder wat Sequins, nietjes en zilverdraad.

Leuk papier voor allerlei kaartjes. Ook vakantie kaartjes! De uitdaging van deze maand!



Fijne dag nog!
Groetjes Cornelie


3 opmerkingen:

  1. Ik zag ze zojuist op het blog van Cornelie; wow wow wow. Dat zegt denk ik genoeg:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie kaartjes, Cornelie!!!

    BeantwoordenVerwijderen