maandag 9 juni 2014

Inspiratie met Sew lovely van Carta Bella

Goedemorgen! Genieten jullie van een extra lang weekend? Ik wel, heerlijk!
Gisteren lekker de hele dag thuis een ontbijten-scrappen-bloggen-wasje wegwerken-scrappen-eten-scrappen-etc ect dagje. En zaterdag natuurlijk naar de Creative SaturDEE* van bij oma Dee. Het was weer een gezellige dag in Bovenkarspel. Helaas iets minder productief dan ik had gehoopt, maar toch lekker bezig geweest.

* Elke eerste zaterdag van de maand kun je in Bovenkarspel aanschuiven aan de grote tafel in de winkel. Met een gezellige groep kun je lekker scrappen, borduren, haken... kortom: creatief bezig zijn. 


Vandaag een paar kaartjes met het lieve papier van Carta Bella, Sew Lovely!



Voor deze eerste, vrij simpele, kaart heb ik een deel uit het dessin papier geknipt, want ik vond het zo'n mooi detail! Daarachter plakte ik een cirkel. Een van blauw cardstock (zelfde kleur als de basis van mijn kaart) en een jeans cirkel. Het jeans is zo leuk om te gebruiken en het snijdt ook nog vrij aardig. een stoere touch aan deze lieve kaart. Het woord Thanks is een stans van Lawn Fawn (helaas alweer uitverkocht). Als laatste nog een paar enamel dotjes toegevoegd voor een speels effect.


Ik word wel 'happy' van dit papierblokje. Wat vinden jullie van die schattige klosjes? Ik maakte er een randje van. Verder nog een leuke tag uit het jeans gesneden. De happy is van MFT en de enamel dots ehh triangles zijn van MME.



Het idee van deze kaart vond ik uiteraard op Pinterest. Je kunt Bij oma Dee er trouwens ook volgen! Toch heb ik mijn kaart een eigen draai meegegeven door een vierkant door het venster heen te laten komen. Hopelijk is de foto duidelijk genoeg voor jullie om te zien hoe deze kaart in elkaar zit. Kijk anders even naar deze link.


Ik hoop dat ik jullie hiermee weer heb kunnen inspireren. Ook de andere Dee Tee leden plaatsen deze week weer een aantal inspirerende kaarten, dus kom vooral nog een keer terug!

Fijne dag verder!



10 opmerkingen:

  1. Super tof Nadine! De laatste is zeker gaaf! Maar die eerste is weer zo leuk met het jeans toegevoegd. Tof gedaan, en ik heb ook met zoveel plezier met dit blokje gewerkt...maar dat later ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaartjes Nadine! Leuke jeansdetails en vooral de eerste vind ik om te smullen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker weer inspirerend. De bloemen op de eerste kaart zijn mooi en het jeans rondje is een verrassende toevoeging die het geheel idd iets stoerder maakt. Het model van je derde kaart is ook gaaf zeg! Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaartje met die blokje, het past goed bij jouw stijl, dit papier. Verrassend detail, dat jeansstukje en ook het model van de derde vind ik top.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave serie kaarten, leuk het gebruik van jeans. Dit geeft een stoere look aan de kaarten. Mooi model de laatste kaart!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het heeft zeker inspiratie gegeven, leuke kaarten zijn het, lekker stoer met het jeans erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes Nadine en een erg leuke kleurcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar haal je altijd weer de ideeën vandaan en dan met dat prachtige papier+ wow wow wow. Ik vind ze allebei super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartjes! Weer geïnspireerd :)

    BeantwoordenVerwijderen