maandag 2 juni 2014

Inspiratie: Pen Pals #1

Goedemorgen,

Vandaag mag ik mijn eerste kaart laten zien als nieuwe DeeTee-er van Bij Oma Dee.
Het papier, dat ik heb gekozen, is van
Een 6x6 pad met blauw-, rood-, roze- en grijstinten, dat bij mij direct in de smaak is gevallen.


Basis cardstock Bazzill.
Cirkels en cijfers gestanst met Die-namics van MFT
Fishtail zelf gesneden, hemp cord achter de cirkels, die ik met 3d tape verhoogd heb opgeplakt.
(plakdots SU)

Binnenkort meer inspiratie met Pen Pals.
Ik wens jullie een fijn begin van de nieuwe week!
Bedankt voor alle leuke reacties gisteren!

Groetjes,
Judith

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje en wat geweldige papiertjes!! ERg leuk ook dat draad achter de cirkel. Een superstart als DTer :)
    groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk kaartje, mooie combi van papiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele fleurige binnenkomer Judith, smaakt naar meer!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Judith, om je nu ook hier te zien! Erg leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof Judith, gefeliciteerd met je nieuwe DT membership. Je eerste kaartje hier is erg leuk, mooie kleuren!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart, een Judith kaartje!!
    veel plezier in het team.
    je begint al goed met dit kaartje.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie strakke kaart ! Inderdaad mooi papier.
    Wens je veel plezier in het team !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi kaartje Judith, Veel plezier in het team bij Oma Dee hoor.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen