donderdag 12 juni 2014

Inspiratie: Pen Pals #2

Goedemorgen,

Vandaag nog meer inspiratie met Pen Pals van Pink Paislee.

Met behulp van Little B Designer Dies Tags
(sorry, nog niet verkrijgbaar Bij Oma Dee, daar wordt aan gewerkt.
Cornelie liet HIER zien, hoe mooi de collectie verpakt is)
stanste ik uit Bazzill Kraft Cardstock een label, waarvan ik de onderste helft heb gescoord en gevouwen.


Hierop een strook roze cardstock geplakt en voor het lipje een instopstrook gesneden.


Hoe het model in elkaar gevouwen is, kun je hopelijk op deze foto herkennen:


Cirkels en een strook gestanst met Die-namics Stax,
Enamel Dots en een streng Hemp Cord voor het extraatje.

De paperpad is inmiddels helaas uitverkocht, maar je kunt Miranda altijd mailen om te informeren of ze Pen Pals nog kan bestellen.

Fijne dag!
Judith

6 opmerkingen:

  1. gisteren bij Judith dit kaartje mogen bewonderen. Ik vond het geweldig idee hoe Judith die stans heeft gebruikt om dit kaartje te kunnen maken.
    prachtig gewerkt met het papier.
    fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke kaart, Judith!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel erg leuk dit kaartje. Had ik al op je eigen blog laten weten....super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart en leuk die sluiting ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, een topper is dit Judith. Ik heb gezien hoe hij tot stand is gekomen, was leuk om daar bij te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is zo zo leuk; ik reageer ook nog even op je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen