woensdag 25 juni 2014

Lawn Fawn!

Hé goedemorgen!

Vandaag probeer ik jullie weer een beetje inspiratie te geven, en dat heb ik deze keer gedaan met spulletjes van Lawn Fawn. Alles op diverse momenten gekocht, en nu alles samen gebruikt!
De paperpad die ik voor deze kaarten heb gebruikt heet "Hello Sunshine", en ik heb hier vier verschillende vellen voor gebruikt. Als basis natuurlijk Card Shoppe.


De "speakbubble"  is van Paper Smooches. De kleine vogeltjes zijn weer van Lawn Fawn, en heb ik eerst op het dessinpapier gestempeld, en daarna op ander dessin papier, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Natuurlijk hebben ze wiebeloogjes gekregen.


Het zonnetje is van dezefde stempelset als de vogeltjes.
De tekst heb ik op een Blue Print 1 gestempeld.


Hier ook weer dezelfde paperpad gebruikt, 2 verschillende dessins en de stempelset "Flying By". Dit is een leuk klein setje voor een leuk prijsje en deze heeft Miranda voor mij besteld. Dus heb je interesse, kan je Miranda altijd even mailen!
Op het dessinpapier heb ik een kleiner rechthoek van vellum gesneden, en hier de tekst, en stippellijntjes, wolken en papieren vliegtuigjes op gestempeld. 


Stiksteekjes met de naaimachine, en twee oranje enamel dots.
Om te stempelen op vellum heb ik Stazon gebruikt, omdat de ondergrond glad is. Voor de vliegtuigjes heb ik gewoon Versafine gebruikt.

Wens jullie een fijne en hopelijk zonnige dag toe!

Groetjes Cornelie

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes. Vind dat vellum zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zijn om te smullen Cornelie! Ik ben ook helemaal weg van de Lawn Fawn stempels. Nu ik je kaarten heb gezien helemaal... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah, die lieve vogeltjes, zo leuk! Mooi effect dat dubbele stempelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te gekke kaartjes natuurlijk weer, zo leuk hoe je alle spulletjes erbij hebt gepakt en gecombineerd. En die vogeltjes, zelfs ik vind ze lief :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, ze zijn echt superleuk geworden!
    Leuk die kleine stukjes stiksteek op de tweede kaart..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen