dinsdag 10 juni 2014

Nog meer vakantie-inspiratie!

Goedemorgen, Oh wat geniet ik van dit heerlijke weer. Lekker buiten leven is het mooiste wat er is, ik hou van de zomer (dat is het nog niet helemaal, maar wat kan mij het schelen, het voelt als zomer hihi). En dan hadden we ook nog een lekker lang weekend, heerlijk! Voor onze uitdaging "maak een vakantiekaart" was ik zo lekker op dreef, dat ik nog twee kaartjes heb om aan jullie te laten zien. Ik heb het lekker vrolijke papier van Pink Paislee - Pen Pals gebruikt. Zo'n gaaf blokje en alweer helemaal uitverkocht, sorry.


Dit kaartje kom je veel tegen op Pinterest. Je maakt hem met behulp van de Envelope Punch Board van We R Memory Keepers. Het is een leuk modelletje vind ik. Het is alleen zo jammer, dat de foto wazig lijkt, terwijl hij dat in het echt niet is. Vreemd.  


Dit heb ik echt zelf bedacht en kijk nu eens wat ik net tegenkom op Pinterest, haha alles is ook al eens door iemand anders bedacht, dat is me nu wel weer duidelijk. Ik heb het envelopje gemaakt met de Envelope Punch Board en op een basis van Marshmallow Card Shoppe geplakt, waar ik eerst een achtergrond Postmarks van Kaisercraft op heb gestempeld en ik heb ook nog een beetje gespetterd. Een labeltje in het envelopje, klaar.


Ik wens jullie allemaal een gezellige week!

Groetjes,
Miranda

8 opmerkingen:

  1. Lekker bezig geweest Miran. Leuke kaarten allemaal, vooral je fototoestelletje vind ik onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent goed bezig :) Ik ben dus net op tijd geweest om dat blokje mee te nemen....het is ook zulk leuk papier! Ik vind je kaarten prachtig; Je camera kaart vind ik gaaf! En dat envelopje op je tweede kaart is ook tóp. Ik herken wel iets in het feit dat alles al eens is bedacht maar jouw uitwerking is uniek want jij hebt hem gemaakt. Dus weer net even anders. Super uitwerking van je challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf allebei, vooral je eerste vind ik top! Ja, dat Pinerest kan ook ontnuchterend werken, maar ja ... als we er maar lol in hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dinbgen kun je maken met dat punchboard! Het model fototoestel heb ik nog niet eerder gezien. Erg leuk en perfect voor een vakantiekaartje.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creaties. Vooral het fototoestel. Heel erg leuk. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaartjes, Miranda, prachtig papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht dat ik al een berichtje had geschreven?! Nou dan laat ik nog wel een keer weten dat ik je kaartjes super leuk vind! Vooral dat fototoestel is erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen