vrijdag 18 juli 2014

Baby kaartje!

Ja, weer een baby kaartje. Ik blijf het leuk vinden deze te maken, en het zijn de meest gevraagde kaartjes, naast de verjaardag kaartjes. Dus goed voor de voorraad!


Een ronde kaart gesneden met de Silhouette. De paperpad van Carta Bella "Baby Mine" boy gebruikt. Alleen maar leuke papiertjes.


Polaroid gesneden met een die-namic van My Favorite Things. Een stempeltje ingekleurd, uitgeknipt, en dit met een stukje dessinpapier erachter geplakt. 
Banner geknipt van dessin papier.
Sterren, enamel dots om het af te maken. Meer vond ik niet nodig.

Ook nog een meisjes variant gemaakt.


Lekker zoet!


Voor de liefhebber!


Fijne dag allemaal!
Groetjes Cornelie




10 opmerkingen:

  1. Erg leuk zeg! Ik ben zelf ook dol op het maken van babykaartjes, die doe ik echt het allerliefst!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige, vrolijke kaartjes. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cute! Ik ben verliefd op de tweede, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Errug leuk! Ik val als een blok voor nr. 2... zó lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekkere stoere jongens kaart en een super lief meisjes kaartje! Beiden zijn ze echt prachtig :)

    Fijn weekend
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beiden zijn super stoer en liefjes.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh, echt weer helemaal superleuk!!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cornelie, ze zijn te leuk voor woorden!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen