donderdag 3 juli 2014

Een soort van CAS

Het wordt steeds stiller in blogland, merken jullie het ook? Komt vast door de naderende zomervakantie. Volgende week is het al zover in mijn regio. Zelf werk ik gewoon nog even door. En in de vakantie ligt mijn hobby trouwens sowieso nooit stil. Ook als de zon fel schijnt, ben ik in mijn hobbykamer (lees sauna) te vinden. Voor degenen die net als ik liever kaartenmaken dan zonnen, vandaag twee inspiratiekaartjes. En ook als je wel graag in de zon zit, mag je je hierdoor natuurlijk laten inspireren :)

Zoals de titel van dit bericht al zegt: vandaag twee soort van CAS-kaartjes. Op zijn tijd vind ik het wel leuk om wat meer witruimte over te laten op mijn kaart. Voor de onderstaande kaart gebruikte ik de leuke mallen van Little B. Ik mocht ze van Miranda uitproberen en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Cornelie maakte er ook al een leuke serie kaarten mee. Weet je nog?


Het papier dat ik heb gebruikt is van MME. Het is een blokje met veel zwart/wit en goud, mooie strakke papiertjes. De Celebrate-stans is van MFT en die sneed ik uit glanskarton. De belletjes komen ook uit de winkel


Ook met de labels van Little B mocht ik experimenteren. Er zitten heel veel leuke formaten in de set. En daar heb ik lekker mee gepuzzeld. Daaruit ontstond bovenstaande mannenkaart in vrolijke kleuren cardstock. Een paar enamel dotjes (ze zijn er in vele kleuren en maten) geven een speels effect aan de kaart en een touwtje mag natuurlijk niet ontbreken!

Het DeeTee houdt geen zomerstop, dus de komende weken kun je blijven genieten van onze verrassende en gevarieerde creaties!




10 opmerkingen:

  1. Weer wat gemeen wat zonnen betreft. ;-) Super leuke kaartjes! De eerste heeft een leuk model en de kleuren samen zijn gaaf. Hoe je de Celebrate-stans hebt verwerkt vind ik ook erg leuk. En wat een geinige labels op je tweede kaart, super leuk gecombineerd! Zeer 'liftabel'. Lekker vrolijke kaart is het, ben alleen geen fan van dat groen en oranje. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten!
    De tweede vind ik super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei erg leuk!! Die met die labeltjes is mijn favoriet ;) Erg liftable idd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten, vooral de eerste vind ik prachtig! Erg leuk met die celebrate en kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten zeg. Vind de tweede met die labels echt supertof!
    Fijn, hier geen zomerstop, ben het zelf ook niet van plan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaarten! Ze hebben allebei wat ;-). Ik ga zomers ook gewoon door hoor! Al zou een liftje wel handig zijn om de boel naar de tuintafel te kunnen verkassen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten. De kaart met de labels is mijn favoriet, ik hou wel van kleuren.

    Groetjes Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart en de tweede trouwens ook met die labeltjes.
    Ja ik merk ook dat het rustiger wordt in blogland.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De eerste kaart heb ik zien ontstaan en vond het super hoe je alles hebt opgebouwd.
    De tweede vind ik leuk bedacht en heel vrolijk in deze zomerse kleuren! CAS is normaal niet je stijl, maar ook deze stijl heb je goed onder de knie! (-:

    BeantwoordenVerwijderen