maandag 7 juli 2014

En toen was er.....de allereerste iDEE&post!

Goedemorgen,
 
Na maanden van voorbereiding én voorpret viel vorige week de allereerste iDEE&post bij de abonnees op de mat. Voor ons super spannend natuurlijk want wat zou iedereen er van vinden? Wij hebben met heel veel plezier met de spulletjes gewerkt, we bleven maar kaartjes maken, maar ja dat zegt natuurlijk niks. Gelukkig kunnen we met een gerust hart stellen dat iDEE&post zeer enthousiast is ontvangen. Wat een heerlijk gevoel!
 
Ik ben zelf ook met de spulletjes uit het pakket aan de slag gegaan. Het grappige is dat ik begon met een schets om op gang te komen, maar dat ik het kaartje dat ik ermee wilde maken pas dit weekend in elkaar heb gezet. Door het lekker zomerse papier van Simple Stories - Good Day Sunshine, de bijpassende die-cuts en gave stempelset met bijpassende die uit de Hello Sunshine collectie van Pink Paislee, kreeg ik vanzelf inspiratie en bleven de kaartjes maar komen.
 
Het idee voor het eerste kaartje dat ik jullie wil laten zien, kwam zomaar ineens boven borrelen.  Ik noem het "Als het gras twee kontjes hoog is" :-))) 
 
 
Helaas had ik niet goed opgelet met rillen (wat een sufferd), waardoor ik aan de achterkant een strook overhield. Daar heb ik de strook houtmotief papier met tekst opgeplakt. Op de onderste foto kan je goed zien hoe dat eruit ziet. Gras is een die-namics van MFT, de rest komt uit iDEE&post.
 
 
En ik heb er nog een hoor. Kijk maar...
 
 
Basis van Card Shoppe Peanut Cluster. met de Fishtails STAX van MFT fishtails gesneden uit cardshoppe en designpapier. Bloemetjes zijn ook van MFT en daarop de rondjes met tekst geplakt. De rondjes komen uit het pakjes met die-cuts, net als het zonnetje met Fun in the Sun. Vrolijk word ik van al die gezellige zomerkleurtjes.
 
Wil je iDEE&post ook een keer uitproberen? Hier vind je meer informatie. En wil je nog meer voorbeelden zien? Kijk dan eens op Pinterest.
 
 Ik heb nog veel meer om te laten zien, maar dat komt later. Nu zijn eerst de andere meiden aan de beurt.
 
Fijne dag!
 
Miranda

8 opmerkingen:

  1. Schitterende kaarten. Het IDEE&post ook. Ik hoor positieve verhalen. En hou het in de gaten. Volgend jaar.... Dat is de afspraak die ik met mijzelf heb gemaakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je ook de iDEE&post wilt ontvangen, Nelleke! Wij zullen er alles aan doen om elke keer weer een bijzonder pakket samen te stellen.

      Verwijderen
  2. De kaarten zijn zo leuk, zijn zo vrolijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf!! Ik zag bij Jacqueline ook al een leuke kaart met de IDEEpost spullen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten!
    Fleurig, altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super vrolijke kaartjes! Gaaf pakket met mooie spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kaarten prachtig zijn ze
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen