maandag 14 juli 2014

Fijne vakantie!

Goedemorgen,
 
Zaterdag heb ik toch zo'n topdag gehad! Nadine organiseerde een workshop bij haar thuis en daar ben ik samen met Judith en Cornelie naartoe geweest. Een poosje geleden hebben we in de winkel een ontzettend gaaf fotoboekje gemaakt en die stond bij Nadine ook op het programma. Nou ja, om een lang verhaal kort te maken, ik denk dat ik er een nieuwe verslaving bij heb :-))
En wat was het lekker om nu eens zelf te workshoppen en door Nadine verwend te worden met kwarktaart, heerlijke broodjes en pindarotsjes. Mijn boekje is nog niet helemaal af, dus die laat ik later zien, maar wat is dat leuk om te doen!
 
Om het succes van de eerste iDEE&post, en het (bijna) begin van de vakantie te vieren, zijn we 's-avonds nog wezen eten in Schagen. Heerlijk eensgezind aan de kaasfondue. Het werd een latertje, maar wat was het gezellig!
 
Speciaal voor de gelegenheid had ik voor de meiden nog een aardigheidje gemaakt.
 
 
Labels uitgestansd en versierd met het parapluutje en een tekststempel uit de stempelset die bij iDEE&post zat. Doilies zijn van MFT, de rondjes met tekst die ik op de doilies heb geplakt, heb ik uit het designpapier gestansd. Paar schattige miniknoopjes erop.

 
Binnenin een mini flesje Dove en een envelopje wat ik met de Envelope Punch Board heb gemaakt. Het flapje aan de bovenkant heb ik eerst naar binnen gevouwen en vastgeplakt en daarna heb ik het envelopje verder in elkaar geplakt.   

 
In het envelopje een label met een tekststempel uit de stempelset die bij iDEE&post zat en op de achterkant een persoonlijke boodschap. Touwtje erdoor en klaar!

 
Ik wens jullie allemaal een fijne dag!
 
Groetjes,
Miranda
 

10 opmerkingen:

  1. Die nieuwe verslaving is goed te begrijpen! ;) Wat klinkt het als een gezellige dag! En enig wat je voor de meiden gemaakt hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was heerlijk! En je cadeautje helemaal te leuk natuurlijk, purely pampering ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuke dag! En je cadeautje zo leuk en super lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoorde al dat het zo leuk was, en wat heb je een gave cadeautjes voor
    de meiden gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk, nu kon je zelf eens een workshop volgen ipv te verzorgen, oeps en pas op met die verslaving, je komt er NOOIT meer van af.
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee om die mini's zo te verpakken en als cadeautje te gebruiken, ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk gemaakt Miranda , wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Dat zijn dagen met een gouden randje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt gezellig, creatief, inspirerend, ontspannend, lekker en enthousiast! Mooie 'kleinigheidjes' had je voor de dames gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk als je samen zo'n topdag hebt en daar tot laat in de avond van kunt geniten. Daar kijk je op terug hé! Je "aaridgheidje' is zo gaaf; ik vind het geen aardigheidje. Het zijn 3 juweeltjes en wat lief van je om dat voor je "teamies" te maken. Die papraplu is echt een klapper!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen