maandag 28 juli 2014

Happy Birthday

Goedemorgen,
 
Vorige week twee verjaardagskaartjes gemaakt, voor Nadine en Stella. Ik ben helemaal niet goed in kaartjes sturen, denk er altijd te laat aan (erg hè?), maar de vakantie was hier echt begonnen, waardoor het wat rustiger was als normaal, en dus had ik tussen mijn andere werkzaamheden in de winkel door, lekker de tijd om er eens goed voor te gaan zitten.
 
 
Nadine is gek op zwart, wit en roze, dus heb ik een kaart in die kleurtjes gemaakt. Ook een beetje bling kan ze wel waarderen, dus maakte ik de strookjes van spiegelkarton. (Vind het wel jammer dat je op de foto niet zo goed kan zien, wat een leuk effect het spiegelkarton heeft.)
 
 
Stella is 25 geworden ;-)) In een heel leuk papierblokje van Pink Paislee - Hey Kid, zitten van die leuke papiertjes met cirkels met verschillende printjes. Daarvan heb ik er een aantal uitgeponst en op grotere rondjes (Christmas Ornaments die-namics van MFT) geplakt. De touwtjes aan de "zwevende" 5 vastgemaakt. Grappig effect toch?
 
De meiden hebben hun verjaardag inmiddels gevierd, dus kan ik de kaartjes met een gerust hart laten zien.
 
Fijne dag!
 
Groetjes,
Miranda 
 
 

6 opmerkingen:

  1. In real life komt het spiegelkarton heel goed uit, hoor! Thankx! Hij is erg leuk geworden. Die voor Stella ook trouwens!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me best lekker, om tussendoor eens wat knutseltijd te hebben! Je kaarten zijn leuk geworden, vooral de 1e :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. Voor Nadine in haar kleuren en voor Stella, een heel vrolijke! Wist ik niet dat ze 25 werd...heb haar bij Dora ontmoet! Leuk is dat van de blogwereld.
    En het spiegelkarton is trouwens goed te zien hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Miranda ik ben er helemaal happy mee. Zo is 50 worden hartstikke leuk :) Ik heb trouwens geen moeite met deze leeftijd ha! Zo gaaf met de ballonnen en deze kleuren zijn zo mooi. In het echt is ie nog mooier!!
    XX Stella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda, leuke dingen maak je. Leuk om je blog even te zien. Leuk idee om die ballonnen zo vast te maken aan andere elementjes. Misschien vind je het leuk om mee te doen aan mijn online ZELFMAAK feestje. http://goo.gl/lB5Lio

    BeantwoordenVerwijderen