dinsdag 15 juli 2014

Houtnerf papier.

In de winkel, én in de webwinkel zijn leuke pakjes met speciaal papier te vinden.
Suede velletjes. Kurk. Gevlochten hout, en houtfineer vellen. Dit is ontzettend leuk om op je kaart te verwerken, om weer eens een andere uitstraling te krijgen.

Ik heb een dames kaart gemaakt, maar ook een heren versie.
Bij de eerste kaart met de vlinder het als achtergrond gebruikt.
Het is goed te snijden met je snij machine of mesje.


Stempelen lukt ook, en plakken met lijm, tape en dubbelzijdig tape werkt ook.
De mooie vlinder is een die-namic met bijpassende stempels van MFT. Beetje bling aangebracht met Wink of Stella.


Embossen lukt ook. Ik heb bij deze kaart een stukje met een embossing mal bewerkt. Lukt goed!
Birthday is gesneden met een die-namic van MFT, en dat gaat dus ook goed.


Veel mogelijkheden dus, en keus uit vier verschillende soorten!
Leuk voor een andere look!

Fijne dag allemaal!

Groetjes Cornelie


11 opmerkingen:

  1. Da's leuk materiaal! Dat kende ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt, weer eens wat anders op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat ziet er zeker heel goed uit, een hele andere kaart krijg je met zo'n ondergrond, leuk gedaan hoor!
    Groetjes en een fijne dag, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke kaarten van je, en wat leuk deze materialen, kende ik nog niet, moet ik morgen of zo toch naar Miranda toe, hahaha
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit geeft wel ff een super leuk resultaat op je creatie. Ook ik was nog niet bekend met deze materialen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede promotie voor dit leuke materiaal ;)! Vind vooral je eerste kaart heel mooi! Ik kwam het gisteren ook tegen in mijn kast en moet er toch maar mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie kaarten! Het is inderdaad weer eens iets anders.
    Groeten Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag hem al bij Cornelie en ik vind dit gaaf! Je hebt een mooie collectie in je winkel:)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee gave voorbeeldkaartjes weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow gaaf dat papier, dat komt op mijn verlanglijstje! Mooie voorbeelden heb je ermee gemaakt Cornelie!

    BeantwoordenVerwijderen