dinsdag 8 juli 2014

iDEE&post project: Tea Party

Goedemorgen,

Met veel enthousiasme is de eerste iDEE&post ontvangen, waarover wij dan weer enthousiast zijn (-:
Vandaag laat ik jullie graag zien, welk project ik bedacht heb voor in het pakket: een theedoosje.

Het patroon komt uit de 'oude doos' en ik moet toegeven, dat mij de naam van de bedenk(s)ter mij niet bekend is. Wie het patroon als zijn eigen ontwerp herkent, mag zich melden. Heel graag zelfs, dan kunnen wij namelijk terugverwijzen, dat is wel zo eerlijk.


Het doosje is gemaakt met appeltjes groen cardstock 30x30, dat past zo mooi bij het papier uit iDEE&post.
Met Die-namics Always Time for Tea het theepotje gestanst. Daarop een hartje geplakt van de die cuts.
Een lusje van hemp cord aan het knoopje geeft 'grip' op een soort boekje met pockets, waarin de theezakjes zitten. Tea Party is gestanst met behulp van de mini alphabet Die-namics.
 

Een cellofaan zakje, gevuld met een beetje suiker, met strookjes papier versierd.

Bonbonnetjes en Engelse drop (sorry, zitten niet in het iDEE&post pakket)
passen goed bij een kopje thee (-;
En zo werd het een heus cadeautje.

Wij zijn benieuwd hoe de abonnees het patroon uitwerken.
Als jouw project klaar is, zouden wij een reactie met een link naar je creatie op prijs stellen.

Bedankt voor jullie bezoek en een fijne dag gewenst!
Groetjes,
Judith



11 opmerkingen:

  1. Leuk en fris is jouw creatie geworden, Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, o... dat wordt toch de volgende keer iDEE&post bestellen! 't Ziet er allemaal zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zijn die theedoosjes! Heerlijke zomerse kleur!

    Groetjes Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke theecreaties zo met deze frisse zomerse kleurtjes en dat hulsje erom kende ik nog niet maar ik vind dat ook erg leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat is dit weer gaaf zeg!
    Enig hoe die theezakjes verstopt zitten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HEt is een heel leuk pakketje geworden, zeker met die andere details erbij. Ik ben wel in voor een tea party ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, leuke doosjes maken kan jij wel. Wat een vrolijke, leuke en lekkere traktatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een superleuk idee, heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zier er super leuk, vrolijk en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een leuk doosje Judith! Een gezellig geheel bij elkaar! Mooie frisse kleuren!

    Ik ben half okt uitgerekend. Dus moet nog even. Maar gelukkig is de babykamer geschilderd. Nieuwe vloer erin en de meubels staan. Dus ik kan binnenkort beginnen met inrichten :)

    Fijne avond!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig geworden, Judith!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen