maandag 21 juli 2014

iDEE&post schetsuitdaging

Goedemorgen,
 
Werken jullie ook weleens met schetsen? Gewoon als je even niet weet hoe je moet beginnen of als je helemaal geen inspiratie hebt? Ik vind schetsen een uitkomst, omdat je er toch altijd je eigen draai aan geeft, zodat de kaart uiteindelijk toch weer iets van jezelf wordt.
 
In het inspiratiemagazine bij iDEE&post staat ook een schets, gemaakt door Cornelie. Een leuke schets om mee aan de slag gedaan en dat hebben wij van het DeeTee ook gedaan. De komende dagen laten de andere meiden zien wat ze met de schets hebben gedaan en vandaag ben ik aan de beurt.
 
 
Ik heb de schets van Cornelie een kwartslag gedraaid. Basis van Card Shoppe Banana Split. Daarop een fishtail die ik uit designpapier heb gesneden. Rondje is Card Shoppe Robin's Egg en het hartje en het strookje met tekst en pijltje komen uit het pakje die-cuts bij iDEE&post. De bloemetjes heb ik gemaakt met een piepkleine bloemenpons. De bloemenhartjes zijn metallic dots.
 
Heb jij al een kaartje gemaakt met de schets? Laat je hem dan wel even zien? Dat kan hier. En niet alleen als je een abonnement hebt op iDEE&post kan je meedoen met de schetsuitdaging, maar ook als niet-abonnee. Leuk juist, hoe meer zielen, hoe meer vreugd! 
 
Ik ben benieuwd!
 
Groetjes,
Miranda
 
 

2 opmerkingen:

  1. Stiekem had ik al gekeken naar jouw uitwerking (-;
    Ik vind het een frisse basiskleur, zo leuk dat deze kleur Banana Split heet. Gezellig met die kleine bloempjes!

    BeantwoordenVerwijderen