woensdag 16 juli 2014

Inspiratie: Little B Designer Dies: Stars

Goedemorgen.

Sterren, ik houd van sterren.
Miranda bestelde onlangs een nieuw merk: Little B Designer Dies. Wij hebben er al eerder over geschreven. Helaas zijn de stansen nog steeds niet verkrijgbaar in de webwinkel, ze staan wel in backorder. 

Uit de drie setjes mocht ik de sterren kiezen (-: en daarmee maakte ik een slinger. Hiervoor gebruikte ik Card Shoppe:



Het leuke van deze stansen is, dat je de randen kunt opleuken met een stippellijn.
De letters zijn gestanst met MFT Die-namics

Zodra de stansen verkrijgbaar zijn,
zullen wij jullie berichten.

Fijne dag!

6 opmerkingen:

  1. Zijn zeker leuke stansen! De slinger is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om er een slinger van te maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee van jou! Ik vind 'm ehhh GESLAAGD!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoog heb gehalte, mooi deze slinger, gezellig
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuuuuuuuk! Hoe groot zijn de sterren ongeveer?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf zeg! Prachtige kleuren combi ook :) Wauw

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen