dinsdag 29 juli 2014

Inspiratie Pen Pals #4

Goedemorgen,

Nog één keertje een inspiratie-creatie met Pen Pals. 
Helaas is de paperpad van Pink Paislee inmiddels uitverkocht, maar in de (web)winkel kun je een soortgelijke paperpad vinden: Switchboard. Een coördinerende stempelset met bijbehorende mal is eveneens Bij Oma Dee verkrijgbaar. 
Omdat er geen directe link is naar dit artikel, heb ik een foto bijgevoegd, dat ik van de site van Pink Paislee heb gekopieerd. Mocht je geïnteresseerd zijn in deze set, kun je Miranda een mailtje sturen.

 \
(bron: Pink Paislee)

En dan nu Just a Note




Een notitieboekje beplakt met design papier, dat ik met behulp van Die-namics STAX (Tag en Circles) heb gestanst.
Met Versamagic dew drop Night Sky inkt de typemachine en pen gestempeld (Just a Note van Paper Smooches), uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Hemp Cord als klein extraatje.

Fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig cadeautje! Heel leuk gedaan, Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag hem al op Judiths' blog en nogmaals; ik vind dit hartstikke mooi. Bijna te mooi om te gebruiken. Dat leg je voor je lol op je tafel/bureau. Gewoon om er naar te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen