vrijdag 4 juli 2014

Inspiratie!

Hoi!

Ook ik heb weer wat inspiratie voor jullie. Toevallig ook met de label set van Little B.. Ik heb er een grote label kaart mee gemaakt. Twee keer uit stansen en en de achterste aan de bovenkant rillen, en zo heb je je basis kaart.


Het papier scoorde ik in de Summer Sale


Kleine tag op de kaart, ook van Little B..


Dit geboorte kaartje heb ik in opdracht gemaakt. Het stippel papier is van Bazzill.
Achtergrond heb ik gestempeld met Kaiser Craft.


De ticket is een die-namic van My Favorite Things. Letters ook.
Ooievaar komt uit eigen collectie.
Hapje uit de hoekjes van de kaart met cirkelpons, om hetzelfde effect te krijgen als de ticket op de kaart.
Een beetje stoer, maar dat was de vraag!

Ok, nog ééntje dan...


...met het papier van Fancy Pants.



Fijne dag!
Groetjes Cornelie

4 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke serie, Cornelie! De stansen van Little B zijn heel handig, doordat je ook een geperforeerde rand kunt aanbrengen. Dat maakt het veelzijdig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn heel erg mooi, Cornelie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooie kaartjes. Die baby kaart vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt weer Cornelie , de eerste is erg leuk dat modelletje, en de baby tag lief! De laatste leuk met de verschillende dessins wat toch een eenheid vormt! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen