donderdag 17 juli 2014

Inspiratiekaart met MFT Blueprints 16


Ik denk dat het mijn favoriete Blueprint tot nu toe is, nr. 16. Want je kunt er van die super leuke vouw-kaarten mee maken. In een handomdraai heb je een 'gave-dat-ziet-er-professioneel-uit-cadeau-kaart'! En die kun je natuurlijk naar hartenlust versieren. Bijvoorbeeld met vrolijke papiertjes! 
Want het is tenslotte zomer...





De bloem die ik heb gebruikt is ook van MFT. Deze staat jammergenoeg niet meer in de webwinkel, maar je hebt nog veel meer andere Flowers. Een aantal zijn ook nog eens in de aanbieding, dus sla je slag hier.


Zelfs de binnenkant heb ik nog een klein beetje versierd...



11 opmerkingen:

  1. Ja! Super leuk model! Mooi opgemaakt ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blueprints 16 is niet mijn favoriet, maar ik vind je kaartje wel geweldig. En in het echt is ie nog gaver ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, ook maar eens proberen met de blueprint

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje is dit, lekker zomers

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi kaartje is het!
    Ik ga eens kijken wat een blueprint precies is...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! Je hebt die blueprints super gebruikt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een gaaf model! ik vind hm echt helemaal te leuk :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk kaartje !! Thanx, word er door geïnspireerd !

    BeantwoordenVerwijderen