donderdag 31 juli 2014

Promotie-artikel: Instagram Album We R Memory Keepers

Het is klein (ongeveer 4x4 inch), zwart en zo leuk! Het is het nieuw formaat scrapalbum van We R Memory Keepers: Instagram album.


Miranda heeft 'm laatst voor me besteld om eens te kijken of het wat is. Ik zet in dit blogbericht mijn voor- en nadelen op een rijtje, zodat je zelf kunt bepalen of het ook iets voor jou is.

VOORDELEN
  • Het is een klein boekje, leuk om mee te nemen of om cadeau te geven.
  • Er zitten al hoesjes in die je alleen nog maar hoeft te vullen.
  • De hoezen hebben twee verschillende indelingen, leuk om af te wisselen.
  • Je kunt altijd hoesjes navullen.
  • Het is sterk en kwalitatief goed materiaal: zowel het leren album, de ringen als de hoezen voelen sterk aan.
  • Zeer geschikt voor afgeronde projecten, zoals een vakantie, bruiloft, feest of weekend weg.
  • In een handomdraai heb je een leuk album.
  • Het album neemt niet zoveel plek in.
  • Hoog schattigheidsgehalte :)
  • Verkrijgbaar in verschillende kleuren voor een leuk prijsje: € 9,95*
*Hij staat nog niet in de webwinkel, maar je kunt 't wel bestellen door een mailtje te sturen naar Miranda@bijomadee.nl.

NADELEN
  • De hoesjes zijn klein, daardoor is het niet zo makkelijk om veel foto's te verwerken.
  • Het albumpje is vrij zwaar voor een mini-album.
  • Niet zo geschikt voor project life.
Nu willen jullie natuurlijk ook graag zien wat ik er mee heb gedaan? Zoals ik vertelde is het album zeer geschikt voor kleine afgeronde projecten. Daarom heb ik mijn trouwfoto's er maar weer eens bij gepakt. Ik had er nog zoveel over. De mooiste heb ik geselecteerd en gebruikt. 



PS Vind je het leuk om ook eens meer met je foto's te doen? Dan kun je je nog steeds inschrijven voor de workshop Scrappen in september. Tijdens deze vierdaagse cursus ga je ook werken met verschillende hoezen van We R Memory Keepers, maar dan op 30x30 formaat. 





2 opmerkingen:

  1. Het ziet er gaaf uit! En de prijs valt mee...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo gaaf; de prijs is geen bezwaar. Maar nu nog moed verzamelen - en de tijd vinden - om te beginnen met scrappen :)

    BeantwoordenVerwijderen