donderdag 10 juli 2014

Showtime: Nog meer iDEE&post kaartjes

De kaarten met de eerste iDEE&post vliegen ons inmiddels om de oren. En wat worden we er vrolijk van! Dat komt natuurlijk ook door die vrolijke paperpad van Simple Stories: GOOD DAY SUNSHINE. Maar vooral door de enthousiaste reacties die we tot nu toe hebben ontvangen. Mijn inspiratiekaart voor iDEE&post is de volgende, ik was helemaal in het strand-thema en moest aan een wegwijsbordjes bij de strandopgang denken.


Ik heb de zijkanten van een vierkante kaart naar elkaar toegevouwen en aan de flapjes om en om pijltjes bevestigd. Die heb ik vervolgens versierd met allemaal leuke details. 

Maar na dit kaartje was ik natuurlijk nog niet klaar, dat snappen jullie wel! Dus daarom nog een serie met extra inspiratiekaartjes:


Een beetje CAS, voor een snelle variant. Hiervoor heb ik ook nog leuke enamel dots gebruikt.
En die die-cuts, zo schattig, die MOEST ik als eyecatcher op een aantal kaartjes gebruiken...




Voor meer inspiratie met dit vrolijke papier, verwijs ik jullie graag naar ons speciale iDEE&post Pinterest bord. En als je dan nog niet genoeg hebt, is het bord van Simple Stories ook zeker nog leuk om ideetjes op te doen. 


Have a Nice day!!!



4 opmerkingen:

  1. Wat heerlijke zomerse en zonnige kaartjes! ERg mooi allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige serie Nadine! Verrassende kaarten, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaarten, Nadine!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten toch weer. En wat zijn de kleuren mooi en vrolijk. Mijn vingers jeuken om er een kaart mee te maken. Nu nog de tijd ervoor vinden!

    BeantwoordenVerwijderen