vrijdag 25 juli 2014

Uitwerking Schets iDEE&post!


De uitwerking van de schets. Een schets werkt altijd inspirerend, en het leuke is iedereen maakt er weer iets anders van. Vandaar de keuze om een schets in de iDEE&post toe te voegen.
Ik mocht de spits afbijten en heb de volgende schets gemaakt.
Deze stond gekanteld in het magazine, maar dat kon even niet anders ;-)
Maar dat is zo leuk aan een schets. Deze kun je alle kanten op draaien, net hoe het jou uitkomt!
Want bij mij staat de schets helemaal op z'n kop ;-)


Ik heb er de volgende kaart mee gemaakt...


Een schudkaart! Het rechthoekige gedeelte eruit gesneden, en zand in het schud gedeelte gedaan. De die-cuts met het emmertje en schep is hier natuurlijk helemaal leuk bij.
De tekst "busy being happy" vond ik zó leuk!


De gele cirkel twee keer uitgesneden zodat er een open cirkel ontstaat. Houdt je de schets aan en het schud gedeelte blijft goed zichtbaar!


Laatste kaart gemaakt met de stempelset die bij de iDEE&post zat. De foto toestelletje herhaald gestempeld met de kleurtjes uit de paperpad. en ook de tekst heb ik herhaaldelijk gestempeld.
Strookje papier opgeplakt, twee cirkels uit het dessinpapier geponst, en twee die-cuts opgeplakt.
Hoeken afrond, en deze gemat op groen uit de paperpad.

Dat waren weer twee kaartjes mat de iDEE&post!

Fijne dag!
Groetjes Cornelie

2 opmerkingen:

  1. LEUK! Wat blijven het toch lekker vrolijke kleurtjes en het schudgedeelte met zand vind ik helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk het shudgedeelte van de eerste kaart, en van de tweede vind ik de camera's op een rijtje in verschillende kleuren zo goed gevonden. Leuke vrolijke kaartjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen