maandag 25 augustus 2014

En toen was het blokje leeg...

Nou ja bijna dan. Maar wat heb ik een lol gehad met de spulletjes uit de allereerste iDEE&post!
Hier zijn nog een paar kaartjes die ik heb gemaakt en die ik jullie nog niet heb laten zien.
 
 
Mijn favoriete papiertje uit het blokje, zo'n lekker vrolijk streepje, en het fietsje zó leuk! Een heel simpel kaartje, waarbij ik alleen gebruik heb gemaakt van designpapier en die-cuts.
 
 
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van MFT die-namics, de tekst "celebrate" is van Paper Smooches.
 
 
En de laatste. Dit kaartje had ik als eerste in mijn hoofd. Ik heb het "lijstje" en het plaatje wat erin moest komen uitgestanst en had alles bij elkaar gezocht, maar heb het kaartje uiteindelijk als laatste in elkaar geplakt.
 
Nog een weekje en dan komt de nieuwe iDEE&post uit. Spannend!
 
Groetjes,
Miranda

5 opmerkingen:

  1. Het is idd een super leuk pakket. Heb nog over en zal het zeker nog regelmatig pakken! Je kaartjes vind ik echt onwijs leuk, vooral die eerste twee! Je bent lekker bezig! Doegie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zulk gaaf papier!! Toffe kaartjes, vooral de eerste 2! Groetjes, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik heb nog papier over, gelukkig! ((-: Het was en is nog zo leuk om met alle spulletjes uit onze allereerste iDEE&post te werken.
    Jouw kaarten zijn ook zo vrolijk, leuk leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk Miranda! Ik ben zo benieuwd naar de volgende Idee&Post...Ik lig al onder de brievenbus....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent goed op dreef:) Ze zijn gaaf! Ja het is een eindeloze kit; ik heb er veel van gebruikt en er is nog wel wat over. Ik weet nu al dat ik alles op maak. De tweede kit zal ongetwijfeld net zo leuk zijn; is jou - en het DeeTee - wel toevertrouwd!
    Groetjes,
    Stella
    X

    BeantwoordenVerwijderen