donderdag 21 augustus 2014

iDEE&post: Blinde schets reveal #Nadine

Ik heb al een aantal kaartjes gezien die zijn gemaakt naar aanleiding van mijn blinde schets in het iDEE&post magazine. Zo leuk al die verschillende resultaten! Willen jullie de kaart zien op basis waarvan ik de volgende omschrijving heb gemaakt?

BLINDE SCHETS:
“Snijd een kaart (vorm maakt niet uit). Plak een effen kleur papier aan de bovenkant en een gekleurde strook aan de onderkant. Plak hiertussen nog een effen strook cardstock. Plaats in het midden van je kaart een rechthoek met daarop drie plaatjes uit het papier. Versier je kaart met die-cuts, een stempeltje, een touwtje en voeg op het laatst een beetje bling toe.”

Komt ie!


3 opmerkingen:

  1. ??? reactie verdwenen???
    Dan maar opnieuw:
    Met een blinde schets heb ik nog maar één keer eerder gewerkt: vorig jaar bij Cornelie, toen jij die uitdaging aan haar, Caro, Dora en mij voorstelde. Helaas hebben wij onze uitwerkingen nooit aan elkaar laten zien. Nu wel en ik vind je kaart zo vrolijk! Helemaal mijn kleuren (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke duim omhoog! :) Blinde schets lijkt me lastig, maar ook leuk om te volgen. En dan vooral hoe iedereen 'm interpreteert. Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een klapper :) Je kaarten zijn altijd mooi en deze is lekker fris, hip en vrolijk. Ik ben er wég van! Nu ik jouw uitwerking zie denk ik aan mijn eigen kaart met 3 ienie mienie die cuts op mijn rechthoek ha!
    Ik vond het hartstikke leuk om te doen. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

    BeantwoordenVerwijderen