dinsdag 26 augustus 2014

Inspiratie: Notitieblokje

Voor een schoolvriendin van onze oudste zoon pimpte ik een notitieblokje.


Heel eenvoudig gehouden. De zwarte stoffen rand van het blokje liet ik onbewerkt. Het zwart vond ik mooi passen bij de met Versafine Onyx Black gestempelde lijn.
De vogeltjes stempel twee maal gestempeld: op het 'draadje' en op design papier (paper piecing).
Met Signo Pigment Ink een stippellijn getekend naar het wolkje.

Paperpad Hello Sunshine
Stempelset Hello Sunshine
Lawn Cuts Spring Showers

Lawn Fawn introduceert binnenkort hun najaars- en wintercollectie,
die in de webwinkel verkrijgbaar zal zijn.
Als je (net als ik) van cute houdt, stay tuned (-:

Groetjes en een fijne dag!
Judith

NB: Soms laten wij creaties zien met materiaal welk op dat moment niet op voorraad is.
Je kunt altijd contact opnemen met Miranda.
Zij zal kijken of de gewenste materialen nog te bestellen zijn.

7 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk zeg, met ee hoog "cute" gehalte, ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute en geweldig! Je brengt me op een idee; dat gebeurt wel vaker:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje zeg en een enorm leuke stempelset, ik heb hem op mijn verlanglijstje gezet !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sorry, het was geen kaartje maar notitieblokje (hi, hi)
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf, was het blokje al blauw of heb je er een papiertje op geplakt?

    BeantwoordenVerwijderen