donderdag 14 augustus 2014

Punch board inspiratie: A gift for you

Heb je een punchboard? Gebruik je 'm vaak? Ik pak hem toch wel heel regelmatig. Ben er echt heel blij mee. Laatst maakte ik er dit cadeau-envelopje mee. Hierin heb ik twee kaartjes van 10x10 gedaan met envelopjes van 11x11 cm. Een leuk cadeautje om weg te geven. Je kunt 'm trouwens ook als cadeau-envelop gebruiken.


Door de strook eromheen is ie net even chiquer dan een gewone envelop. Met washi tape heb ik de band versierd. De cirkel heb ik gesneden uit glitter karton voor een extra feestelijk detail. 

Ben je van plan een punchboard te kopen of heb je er een en wil je er alles uit halen? Op zaterdag 23 augustus geef ik opnieuw de workshop "Haal meer uit je punch board"
LET OP: het is een herhaling van eerder dit jaar, maar op verzoek dit keer op zaterdag.

1 opmerking: