maandag 11 augustus 2014

Workshop bij Nadine

Goedemorgen,

Een paar weken geleden vertelde ik jullie al dat ik met Cornelie en Judith zo gezellig was wezen workshoppen bij Nadine. Het fotoboekje wat we toen hebben gemaakt is nu af. Het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit het blokje Collecting Moments van Fancy Pants.

In mei ben ik met de drie beste vriendinnen van mijn zus Fem een weekendje naar Palma de Mallorca (de woonplaats van Fem) geweest. Fem is in 2012 is overleden en we gingen er dus eigenlijk naartoe  om herinneringen op te halen en weer eens gezellig bij te kletsen met Steve, de vriend van Fem. Wat was het gezellig en wat hebben we genoten, ondanks het feit dat Fem er zelf niet bij was. We hadden een autootje gehuurd en zijn in twee dagen het hele eiland rondgescheurd om alle plekjes te bezoeken waar we allevier al eens met Fem waren geweest. En dat waren toch vooral de gezellige terrasjes en restaurantjes waar we uren in het zonnetje zaten te kletsen onder het genot van een lekkere fles Cava ;-)) Het was een feest van herkenning en mooie herinneringen.

 
Alle flapjes van het boekje uitgeklapt.
 
 
Op de regenachtige zondag (het is niet te geloven, maar het was dat weekend in Nederland beter weer *snik*) een grot bezocht. Ik ga echt nooit meer in een grot, wat heb ik het daar benauwd gehad pfffff. Deze foto is gemaakt voor we naar binnen gingen (hier lach ik nog haha).

 
En natuurlijk heel veel op terrasjes gezeten. Dit was in Andratx, een supergezellig havenstadje waar ik ook in 2009 op vakantie ben geweest samen met mijn kinderen.
 
 
En nog een paar fotootjes uit het boekje. Ik ben er superblij mee!
 
Mijn laatste 2 vakantiedagen zijn aangebroken. Woensdag ga ik weer met frisse moed aan de slag.
 
Fijne dag!
 
Groetjes,
Miranda
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda, ik vind het boekje prachtig geworden! En wat een speciaal weekend was dat. En nu zo mooi vastgelegd. Super! Nog een paar dagen veel vakantie plezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super om hier het eindresultaat te zien, je hebt er echt een heel mooi geheel van gemaakt! De kleurtjes passen perfect en met die prachtige foto in het midden is het boekje helemaal af. Ik ben blij dat je deze week weer aan de slag gaat, want dat betekent dat de workshops ook weer starten. Zo gezellig, ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miranda wat mooi! Zo'n boekje maakt de herinneringen nog specialer. Knap gedaan en wat een mooi papier/ Leuk om te maken, fijn om te hebben en vooral om te koesteren. En nog eens te pakken om te bekijken...
    Fijne dag!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige herinnering, en je hebt t zo mooi gemaakt. Super de kleuren van het papier bij de foto's, zo mooi.
    Echt super gedaan Miran!
    Ook ik heb er weer zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi om je herinneringen zo vorm te geven! Het is een prachtig boekje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mirnada,
    wat een mooie manier om herinneringen op te halen en te gedenken. Je zus Fem is er dan op een bepaalde manier toch bij.
    En nu heb je een prachtig boekje/album gemaakt als een tastbare herinnering aan de vakantie. Echt supermooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen