vrijdag 1 augustus 2014

Workshop Nadine

Veel foto's dit blogbericht want ik laat jullie een foto boekje zien, welke ik met een workshopje van Nadine heb gemaakt. De mensen die mij een beetje kennen weten dat dit niet helemaal mijn ding is, maar wel héél leuk om juist daarin een workshop te volgen!!


De paperpad van Echo Park "We are Family" (lees liefde op het eerste gezicht) heb ik voor deze foto's gebruikt, en paste zó mooi!! Werd helemaal blij van dit papier.
Een boekje voor mijn ouders. Dat idee kwam van Nadine, goed plan!


Altijd even tractor kijken samen met opa bij de achter buren.


"Hepele" zei Tim vroeger als hij wilde helpen.


Leuke foto's van thuis en in de buurt van ons huis.


Niet teveel versiersels. Her en der wat, de foto's en het papier doen de rest vind ik.


Oma was wel voor een tractor ritje te porren ;-)


Met opa onder de plu, pluutje rechts is van MFT.


Oma helpen met bakken, en lekker alles aflikken, mmm...

Leuk om te maken, leuk om weg te geven!!

fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Dat papier van Echo Park is inderdaad supermooi!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is heel leuk geworden !
    Mooi sprekend papier van Echo Park !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat papier; dat is zo mooi! Leuk zo;n boekje. Ik vind het zo ook mooi; niet te veel frutsels. Dat heb je bij dit papier inderdaad niet nodig!

    BeantwoordenVerwijderen