donderdag 7 augustus 2014

Zomerse lekkernijen: snoepbakje voor op de picknicktafel

Deze week volop zomerse lekkernijen op het blog van Bij Oma Dee. Daar voeg ik mijn snoepbakje aan toe. Ik zag zoiets een keer voorbij komen op een blog en had direct dit idee voor iDEE&post.


Misschien weet je nog wel dat je vroeger op school van die 'happertjes' vouwde met tekstjes of opdrachten erin. Dit is hetzelfde principe, maar dan van een 30x30 vel cardstock. De satéprikker heb ik omwikkeld met washi tape. Zo blijft het stokje ook beter staan. Hier vind je trouwens een vouw-tutorial. Even back to school, dames!

4 opmerkingen:

  1. Super geinig! Jeetje, ik heb wat van die dingen gevouwen vroeger. Ik weet misschien nog wel uit mijn hoofd hoe dat moet doordat ik dat zo vaak heb gedaan. Leuk om er zo snoepjes in te doen, een gezellige versiering op tafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en 'brings back memories'! ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo... dat hebben we vaak gedaan! Leuk om het op deze manier te gebruiken! Ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij noemden die happertjes "kikkerbekjes". Waarom wee tik niet maar het was even "throwbackthursday" Ik vind 'em leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen