maandag 4 augustus 2014

Zomerse Lekkernijen

Goedemorgen,
 
Als jullie dit lezen, ben ik lekker vakantie aan het vieren. In ons geval betekent dat zon, zwembad en camping. Naar de camping nemen wij gewoon grote gezinsflacons douchegel en shampoo mee, maar als je maar een paar dagen weggaat, zijn die leuke miniflesjes douchegel ideaal. En aan die mini's moest ik meteen denken bij het thema Zomerse Lekkernijen in iDEE&post.
 


Ik heb eerst een label gesneden uit Kraft cardstock en die beplakt met designpapier uit het paperpad Simple Stories - Good Day Sunshine. Op het label heb ik een soort half doosje geplakt, waar ik een ovaal uit heb gestanst. Hier passen precies twee mini flesjes Kneipp douchegel in. Het touwtje voorkomt dat de flesjes er aan de zijkant uit kunnen vallen en aan het touwtje heb ik een klein labeltje gestrikt met een tekststempeltje uit de set die bij iDEE&post zit.
 
Het windmolentje is heel makkelijk te maken met een vierkant stukje designpapier. Je snijdt alle vier de hoeken in tot bijna het midden. Vervolgens pak je telkens een punt die je naar het midden ombuigt en daar vastplakt met een stukje tape. Ik heb in het midden een bloem geplakt, maar een knoop of enamel dot doet het natuurlijk ook goed. Het geheel op een satéprikker geplakt en door het gat van het label gestoken.
 
Is dat zomers of niet? En heel leuk om weg te geven!
 
Ook zo nieuwsgierig wat de andere meiden hebben gemaakt? Morgen laat Judith haar Zomerse Lekkernij zien.
 
Ga ik nu weer even zwemmen :-))
 
Groetjes,
Miranda

4 opmerkingen:

  1. Heul zomers!!! Echt zo leuk gedaan! Een om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan Miranda! Hele fijne vakantie, lekker genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die verpakking is al cadeautje; leuk!!!!! Dat windmolentje ga ik onthouden; gaaf!
    Geniet nog even van je vakantie:)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen