maandag 8 september 2014

Fotoboekje

Goedemorgen,

In de nieuwe iDEE&post zit een setje journaling cards. Heel leuk om te gebruiken op een kaartje, maar in de eerste plaats natuurlijk bedoeld om je project life/scrapprojecten mee op te leuken. Tijdens de vakantie heb ik leuke foto's gemaakt van de 6 grote liefdes in mijn leven (man, kids en hondjes) en een fotoboekje gemaakt.

Basis gemaakt van 2 stroken extra dik kraft cardstock, die ik aan elkaar heb geplakt en die ik als een harmonica heb gerild en gevouwen. Op elke "pagina" een matje van designpapier geplakt en daarop om en om een fotootje en een journaling card. Hier en daar nog een stempeltje, touwtje, enamel dotje enz. geplakt om het nog een beetje op te leuken. Tenslotte heb ik een kaftje gemaakt van het extra dikke kraft cardstock en dit ook weer beplakt met designpapier. Lintje erom, wat ik heb vastgeplakt met dubbelzijdig tape en de cirkels (MFT). Tenslotte een pijl en vlinder van het vel embossed stickers en toen was ie klaar!

 
Ben je nieuwsgierig naar iDEE&post? Meer info vind je hier. Op Pinterest vind je heel veel inspiratie gemaakt met de iDEE&post van juli en september.
 
Groetjes,
Miranda

9 opmerkingen:

  1. Heel gaaf! Mooi ook om het lederlook-papier op de rug van je boekje te gebruiken, leuk effect!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk...mooie herinneringen in een boekje....het zijn inderdaad hele mooie kaartjes in he pakket..!!..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig boekwerkje, knap!! Vind het heel gaaf gedaan, de rug is inderdaad ook mooi zo en dat lint eromheen als sluiting.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw....wat ontzettend GAAF!
    Prachtige kleurtjes heb je gebruikt.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs goed idee van je, en gaafffffff
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit gaaaave boekje ga ik woensdag eens van dichtbij bewonderen!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja wat is ie leuk geworden! Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda,
    wat een prachtig boekje van je 6 grote liefdes! Helemaal super geworden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen