dinsdag 30 september 2014

iDEE&post home deco en nog wat gefreubel

Goedemorgen,

Ondanks dat het buiten nog heerlijk weer is, worden de dagen steeds korter en krijg ik weer zin om het in huis gezellig te maken. De houtkachel heeft bij ons al een paar keer gebrand en we hebben elke avond de kaarsjes aan. Lekker in pyama op de bank, ik vind het zo gezellig!

Een van de thema's in het iDEE&post inspiratiemagazine is home deco oftewel herfst in huis. Speciaal voor de gelegenheid maakte ik een herfstslinger voor in de winkel. Super makkelijk met fishtails in twee kleuren, uitgestanste herfstbladeren en letters.

 
Vorige week heb ik ook nog twee kaartjes gemaakt. Uit één van de journaling cards die bij iDEE&post zitten, heb ik de letters herfst gestanst. Het kaartje heb ik gemat op een stukje rood card shoppe, daarna op een gele basis geplakt en versierd met fall leaves van MFT, dotje, knoopje, touwtje.
 
De fall leaves heb ik bestempeld met de bijpassende clear stamps. Ik heb eerst gestempeld in een basiskleur en daarna de stempels langs de randen nog een vleugje inkt gegeven met een iets donkerder tintje, waardoor je een beetje een schaduweffect krijgt. 
 
 
De uitgestanste letters heb ik verwerkt op nog een kaartje. De letters heb ik ook nog twee keer uit geel en één keer uit rood cardstock gestanst en op elkaar geplakt, voor een 3d-effect. Labels gestanst uit rood cardstock en kurk en weer versierd met fall leaves, een knoopje en een touwtje.
 
 
De achtergrond heb ik gemaakt met een stukje jute. Dit heb ik beinkt en het vervolgens op het papier gedrukt en er licht overheen gewreven. Het was zomaar een probeerseltje, maar geeft wel een grappig effect.

 
Vrijdag nog meer inspiratie van Cornelie. Fijne dag!
 
Groetjes,
Miranda
 

4 opmerkingen:

  1. Doe mij dat probeerseltje met jute maar:) zó leuk! Ja die banner is eindeloos en dat geldt ook voor je kaartjes. Mooi strak ontwerp en die MFT blaadjes passen zo goed bij deze tijd van het jaar.
    De zomermaanden vind ik geweldig met de lange dagen met veel daglicht. Maar voor mij heeft ieder seizoen zijn charme. Ik vind het binnen kneuteren met kaarsjes, veel freubelen en zelfgebakken lekkers ook super. Uitgebreid koken en lang natafelen. Ach we komen de herfst wel door. En helemaalals er leuke kaartjes en projectjes langkomen. Zoals deze! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja helemaal super deze herfst-serie. Vind je kaartjes ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke serie kaartjes, de banner vind ik helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal erg leuk, Miranda! En zeker is het binnen ook weer gezellig...vuurtje aan, kaarsje, knus!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen