dinsdag 9 september 2014

iDEE&post: Schets

Goedemorgen,

De schets voor iDEE&post september/oktober mocht ik maken.
Mijn eerste ooit - best spannend.
Daarom ben ik heel benieuwd naar wat jullie ervan vinden. 


De hoofdrol van mijn kaart is het speelse papier met veertjes
van de paperpad Indian Summer.
Indian Summer zit in iDEE&post van september/oktober.


Hiervoor heb ik een standaard basiskaart gebruikt (maten 10,5 x 14 cm).
Op een strook vellum (3,8 x 13 cm) het woord Wonderful (Simply Fabulous Sayings, MFT) met Versamark gestempeld, met white embossing powder bestrooid en head-embossed.
De strook om het design papier (9,4 x 14 cm) gevouwen, aan de achterkant bevestigd met plakband en met 3D foam op de basiskaart geplakt.
Twee strookjes vellum gesneden, knoopje, touwtje - klaar.


De tweede kaart is een een combinatie van de kleuren bruin, oker geel en roze.


Van een restje vellum twee circels gescheurd.
Knoopje (van SU), touwtje en met een Pearl Maker (of Perlen pen) vaux enamel dots gecreëerd.

Komende week laten Nadine, Miranda en Cornelie hun uitwerking zien.

Wij zouden het leuk vinden als jullie de schets als inspiratie voor een kaart gebruiken.
Heb je er een gemaakt, laat hier dan een reactie met de link naar je kaart achter.
Wij wachten jullie creaties met belangstelling af (-:
Gezellig!

8 opmerkingen:

  1. Hallo....Leuk idee....ik heb wel al een kaart vgemaakt voor een jatige vriendinuit het pakket..heel mooi...de kleuren zijn echt prachtig bij elkaar..kijk op mijn blog om hem te bewonderen..
    http://tinyscardsbeads.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, welke ik het mooist vind?! Geen idee! Ze hebben allebei iets moois. Vellum strook op de eerste kaart en het papier op de tweede springen eruit voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook een moeilijke, allebei de kaarten zijn prachtig! De eerste wat rustiger, de tweede met wat meer kleur en die bloem vind ik erg geslaagd. Ik ga voor de tweede!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi,

    zo nog even wat internet downloads over, morgen nieuwe dowloads. dan kom ik even kijken.
    leuke sketch bedacht. beide kaarten zien er mooi uit. maar als ik moet kiezen dan ga ik voor de tweede. en wat ziet het er leuk uit met dat rozekleur. daar had ik zelf niet aangedacht. net echt die zelfgemaakte dotjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het gebruik van vellum op beide kaarten errug mooi! Leuke papiertjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Judith,
    het is een geweldige sketch! Mijn complimenten!
    En de iDEE&Post is ook super!
    Ik ga zeker mee doen deze keer. Jouw kaarten zijn prachtige voorbeelden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HOiMiranda..
    Ik heb een kaart gemaakt naar aanleiding van jouw schets hij staat op mijn blog..ik vind hem erg mooi geworden..
    http://tinyscardsbeads.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de tweede kaart het mooist hoewel ze beiden leuk zijn hoor!
    Tot wanneer kan ik mijn kaart plaatsen?

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen