vrijdag 5 september 2014

Kliederen en lekker smeren!

 Goedemorgen!

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie gemaakt met structuurpasta, in mijn geval Gesso, maar je kunt er verschillende pasta's voor gebruiken.
Dit smeer je over een stencil naar keuze, en ik laat het dan een nacht drogen zodat ik zeker weet dat het goed hard is.


Dan pak ik m'n stencil weer en leg deze exact op het patroon neer, en zet het met een paar tapejes vast.
Ik kies een aantal inkten uit die me mooi  bij elkaar lijken, en smeer deze om beurten met daubers (ook verkrijgbaar bij Oma Dee) in met de inkten en laat deze een beetje in elkaar over vloeien. 


Als je het stencil weg haalt zie pas goed het effect.
Daarna een eye-cather maken, en dat heb ik deze keer met een vilten bloem gedaan. De link stuurt je naar basis kleurtjes vilt, maar Miranda heeft ook leuke kleurtjes liggen!

De tekst op fish tails van MFT gestempeld, en hierachter nog sliertjes gekleurd glanskarton (ook verkrijgbaar!) voor een beetje bling!
Knoop en Hemp Cord.
Zeker eens leuk om te proberen! Je kunt de inkt ook met een tissue aanbrengen als je geen daubers hebt bv.
Hopelijk een leuk idee!

Fijne dag voor iedereen!
Groetjes Cornelie

8 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie herfstkleuren, prachtig! Leuk effect met die verschillende tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vínd dit leuk! Van de week ook al zo'n gaaf exemplaar op je eigen blog en nu deze. Wat een leuk effect, ga het zeker een keer proberen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi geworden zeg! Bloem past er perfect bij.

    Fijn weekend, liefs,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk effect krijg je dan zeg! Vind de kaart echt super geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!!! Dit ga ik ook eens proberen! Bedankt voor de uitleg :)

    BeantwoordenVerwijderen