woensdag 17 september 2014

Lawn Fawn...monsterlijk...

Goedemorgen!

Een monsterlijk berichtje vandaag, met de nieuwe stempels van Lawn Fawn "Monster Mash". Te leuk om niets mee te doen, en ik had er gelijk al ideeën bij! 


Deze is geïnspireerd op de vorige liftkaart, maar leek me zo leuk om die monstertjes om een hoekje te laten spieken. Achtergrond papier is ook van Lawn Fawn. Stempeltjes gepaperpieced.


Ook dit al eens eerder gedaan met een krab. Deze monstertjes springen van vreugde op deze verjaardag, hihi. Letters van My Favorite Things. Deze monstertjes eenvoudig gekleurd. En natuurlijk wiebeloogjes.


Dit idee was het eerste waar ik aan dacht. De letters weer meerdere keren uit cardstock gestanst. Net zoals Nadine in één van haar workshops deed. Leuk effect!


De monstertjes weer gepaperpieced, en ook weer wiebeloogjes, paar stempeltjes met strass steentjes, en klaar.
In een handomdraai een aantal leuke kinderkaarten!
Momenteel zijn deze schattige monstertjes al uitverkocht, maar als je Miranda even mailt, besteld ze deze zo weer na!

Fijne dag!

Groetjes Cornelie

4 opmerkingen:

  1. Jij bent hier zo steengoed in; ik vind ze gaaf. !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze monsters super cute :) Ben gek van je eerste kaartje, maar ook de tweede en derde vind ik grappig. Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen