donderdag 25 september 2014

Project S - Layout Thanks 3x3


Gisteravond was de eerste Project S-workshop van Bij Oma Dee. Met een gezellig groepje hebben we de eerste stappen gezet voor een project life-album.Veel tips kwamen aan bod en ook onderling deed men inspiratie op. Natuurlijk betekent Project S niet dat je iedere week een pagina moet maken, je kunt helemaal naar eigen wens aan de slag. Dat doe ik zelf ook. Zo maakte ik met een aantal mooie foto's van mijn opa's en oma's de volgende layout:


Eigenlijk zijn het 9 kleine layouts. Door dezelfde papierlijn te gebruiken past alles mooi bij elkaar. Ik heb gestempeld, gestanst en geschreven. Hier is geen PL-kaartje aan te pas gekomen, maar ze zijn bij deze papierlijn wel verkrijgbaar. Voor slechts € 3,95 heb je de volgende set. Daar ga ik binnenkort mee aan de slag:


Materialen layout, o.a.:
In de webwinkel vind je steeds meer Project-life materialen. Neem regelmatig een kijkje om te zien wat er nieuw is.




1 opmerking:

  1. Ik vind een PL album zo leuk maar tijd....waar kan ik tijd kopen:) Nadine dit is prachtig; leuk om ook opa's en oma's in je PL album te hebben. Mooie kleuren; en met een moderne knipoog!

    BeantwoordenVerwijderen