maandag 15 september 2014

Schets iDEE&post

Goedemorgen,
 
Bij de iDEE&post van deze maand zit ook weer een schets. Het is er bij mij nog niet echt van gekomen om zelf eens lekker met het pakket aan de slag te gaan (behalve dan met het fotoboekje wat ik jullie eerder al heb laten zien), maar de schets heb ik wel meteen uitgewerkt. Hij is lekker bruikbaar en je kan er alle kanten mee op. De schets inspireerde mij tot het maken van deze kaart:
 
 
Ik heb voor mijn uitwerking gebruik gemaakt van één van de journaling cards die ik het pakket zitten. Zo heb je eigenlijk geen stempels meer nodig en het ziet er nog leuk uit ook. Herkennen jullie de schets?
 
Gisteren was zo gezellig! Ben met de meiden van het DeeTee naar Curly's Beads in Alkmaar geweest. Voor mijn verjaardag (in mei) had ik een cadeaubon gekregen en gisteren hebben we dus lekker sieraden gemaakt. Moet eerlijk bekennen dat ik dat ook wel heel erg leuk vind om te doen. Bovendien is het altijd erg gezellig bij Vanessa (Curly) en verkoopt ze de mooiste kralen, om hebberig van de worden :-)). Na afloop hebben we nog heerlijk gegeten in Alkmaar en toen was ons "personeelsuitje" alweer voorbij. Bedankt meiden voor een supergezellig dagje!
 
Hieronder nog een paar fotootjes die ik heb gemaakt.
 
 
Fijne dag!
 
Groetjes,
Miranda
 

4 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje, Miranda en wat leuk om samen te freubelen met kralen, dat is zeker erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda, wat ene leuke kaart! Ik ben er ook nog niet aan toe gekomen om met het pakket aan de slag te gaan en als ik mijn agenda zie van deze week komt er ook niets van. Maar gelukkig loopt het niet weg !
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miranda je kaart is prachtig! Gezellig zo'n dag samen sieraden maken; wat kan je daar van genieten hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaar Miranda! Leuk idee om een journaling kaart te gebruiken, die ga ik onthouden.
    Nu heb ik eindelijk door wat iDEE&Post is. Ik had het al een paar keer voorbij zien komen maar het kwartje viel maar niet.. (blond!!). Ik ga je volgen!

    Bedankt voor je reactie op mijn blog.. superleuk dat ik gewonnen heb!!

    BeantwoordenVerwijderen