vrijdag 19 september 2014

Schets uitwerking

Goedemorgen!!

Natuurlijk ben ik ook aan de slag gegaan met de schets van Judith. Erg leuk vond ik deze!


Dit is mijn uitwerking. Helemaal voor de veertjes gegaan. Verder vrij rustig gehouden omdat het papiertje zelf al druk genoeg is.


Achtergrond met het supermooie cardstock met houtnerf.
De veertjes kreeg ik een keer van m'n zus, en vond ik nu toepasselijk.
In de cirkel een stempel van Bo Bunny, ook deze passen mooi bij het pakket.
Pebble uit eigen voorraad in een bloem van MFT. Tekst op vellum gestempeld.


Nog een andere kaart met dezelfde iDEE&post. De mooie embossingmal, wat strookjes papier.
Veertjes van MFT, Strikje en een klein tekstje.


Klein beetje bling (kon het niet laten) met Glossy Accents en daaroverheen glitters gestrooid.
We zien al mooie kaarten voorbij komen met het pakket. Erg leuk.
Hopelijk krijgen jullie zo nog een beetje inspiratie.

Fijne dag nog!

Groetjes Cornelie

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten! Ik vind de veer op je eerste kaart fantastisch er bij. Mooie warme kleuren bij elkaar. Je tweede kaart is ook erg leuk met de veren, het subtiele blauwe randje is een mooi detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet bekennen dat ik alles met veertjes geweldig vind. Je kan dan wel raden wat ik van je kaartjes vind. Bij de eerste zijn de veertjes zo leuk! De tweede vind ik in z'n geheel gewoon prachtig.

    Groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet bekennen dat ik alles met veertjes geweldig vind. Je kan dan wel raden wat ik van je kaartjes vind. Bij de eerste zijn de veertjes zo leuk! De tweede vind ik in z'n geheel gewoon prachtig.

    Groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten, ik vind tot nu toe alle schetsuitdagingen nog mooi en leuk uitgewerkt zijn. Het heeft mij in ieder geval geïnspireerd voor mijn uitwerking. Deze is te vinden op mijn blog: http://ellenschepers.blogspot.nl/ zal vandaag mijn kaartje ook op pinterest plaatsen, zodat jullie hem ook kunnen delen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cornelie,
    wat een leuke kaarten!! Ik krijg zo'n zin om met het pakket aan de slag te gaan. Dat zal nog even duren ben ik bang. Heb nogal drukke weken, maar misschien tussendoor. Dit inspireert wel en dan gaat het zo kriebelen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie overal veertjes tevoorschijn komen en ik vind ze tóp. ook op jouw kaarten. Jij bent goed bezig met de kit:)
    Dank je wel voor de inspiratie ( en het uitbreiden van de verlanglijst; ik wil ook een veertjesstans ha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten weer!! En tja, ik ben ook gevallen voor de veertjes...zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen