maandag 13 oktober 2014

Cozy days are happy days!

Goedemorgen,
 
Lawn Fawn is echt zo'n merk waar ik blij van word. En niet in de laatste plaats omdat je als retailer bij je bestelling leuke demosetjes met stempels krijgt en een set van het nieuwste designpapier. Zo heb je van alles wat om lekker mee te freubelen. Ik heb de afgelopen tijd weer een paar kaartjes gemaakt, die ik jullie vandaag wil laten zien.
 
 
Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van een schets op Pinterest. Cozy days zijn echt Happy days! Gisteren was zo'n dag. Eerst lekker uitgeslapen, daarna een ontbijtje met vers gebakken croissantjes en de rest van de dag lekker tutten. Kacheltje aan, kaarsjes erbij, heerlijk! Ik hou ook van de herfst met zijn verkleurende en vallende blaadjes. De printjes van de Lawn Fawn papiertjes zijn ook lekker herfstig, leuk!
 
 
Ik vind dat tricot printje zo leuk! De egeltjes vond ik zo schattig, die wilde ik graag gebruiken. Bij dit kaartje heb ik een egeltje gestempeld op designpapier en uitgestanst. Randje gras van MFT, de letters zijn van Lawn Fawn evenals de Speech Bubble Border.
 
 
Bij dit laatste kaartje heb ik de egeltjes gestempeld op kraft en ingekleurd met Derwent potloden. De tekst en het hartje horen ook bij het stempelsetje met de egeltjes. Schattig zijn ze hè?
 
Deze week hebben Rick en Anouk herfstvakantie. Zo gezellig als we met zijn allen thuis zijn en niemand vroeg weg hoeft naar werk of school. Wij vermaken ons wel.
 
Fijne week allemaal!
 
Groetjes,
Miranda
 
 

6 opmerkingen:

  1. Miranda, wat ben jij weer fijn aan de knutsel geweest, mooi papier, en de egeltjes zijn zoooooo schattig, erg mooi je kaartjes, wordt een mens blij van....
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lawn Fawn is ook op mijn lijst met toppers komen te staan. De egeltjes zijn dan ook direct in mijn bestellijst gekropen (-: Helaas moet ik toegeven dat ik ze nog niet heb beïnkt... schaam, schaam
    Ik vind jouw kaartjes super geworden! Hier staat de verwarming ook aan (bij gebrek aan een open haard). Ik wens jullie een gezellige vakantieweek!
    Lieve groeten, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda, wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! De egeltjes zijn lief!
    Geniet van de herfstvakantie. Hier is hij verdeeld. Wij wonen op een grens gebied, dus er is er 1 die naar school moet en de rest heeft vakantie....Volgende week dus andersom!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo;n vakantie; komt je toe. Geniet er van! Je kaarten zijn super; ik heb slechts 1 set van Lawn Fawn maar die bloemetjesset vind ik eindeloos. En de verlanglijst groeit..:)
    Maak er een mooie week van!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genoeg cosy days dus, in deze week :). Ik vind de egeltjes enorm schattig! Je hebt er echt wat leuks van gemaakt. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen