vrijdag 31 oktober 2014

Doosje iDEE&post en Creative SaturDEE

Goedemorgen,

Op deze laatste dag van oktober wil ik graag met jullie een doosje delen, dat ik met mijn Envelope Punch Board heb gemaakt. Hierin past perfect een XL-theelicht.


Het doosje is in no time in elkaar gezet en is met een lintje afgewerkt, 
Een MFT Die-namics label bungelt speels aan de strik.

Ik gebruikte hiervoor de volgende materialen:
Papier: Indian Summer (uit iDEE&post van de afgelopen twee maanden)
MFT Die-namics: Stax Stitched Tags (NB de afbeelding toont de traditionals)
Gaatjestang (geen link, wel in de winkel verkrijgbaar)
MFT stempel (LJD Words of Inspiration uit de sale)
MFT Hybrid Ink Berrylicious (die kleur past perfect bij de papierlijn Indian Summer)


Wil je ook graag met de Envelope Punch Board werken?
Dat kan. Nadine heeft al diverse malen een EPB workshop gegeven. 
Interesse?
Op het blog van Bij Oma Dee zullen binnenkort de geplande workshops van 2015 te vinden zijn.


Volgende week valt de nieuwe
  
bij de abonnees op de mat.
Wij zijn heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Nog even geduld ... spannend (-:



Morgen is het weer Creative SaturDEE 

Elke 1e zaterdag van de maand

Cornelie en ik zijn ook van de partij. Zien wij JOU dan ook?
Van harte welkom, schuif aan en knutsel/haak/brei gezellig mee!

Groetjes,
Judith

5 opmerkingen:

  1. Erg mooi! Nel, Annelies en ik zijn ook al aan het 'stoeien' geweest met de EPB, erg leuk om te doen.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend mooi doosje en ik ben er gek op.
    Hele mooi tag ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dacht dat ik net had gereageerd, grrr... Mooi formaatje is dit Judith, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuk geworden, Judith! veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Judith beeldschoon! Hier hou ik van :)

    BeantwoordenVerwijderen